пятница, 9 сентября 2016 г.

Привітання Марині з Днем Народження і Іменинами

Настали іменини
У красуні Марини!
Ми бажаємо, щоб жила
Ти з посмішкою на губах!
Щоб добра і счатья у світі
Відкрила серце ширше!
Щоб не знала горя, бід,
Щоб не вважала років!


З Днем Народження моє пташеня,
Мариночка моя.
Сміх твій дзвінкий, як бубонець,
Радує мене.
Я хочу, щоб ти як в казці
Кожен день жила.
І по небу в яскравих фарбах
Веселка пливла.


Вітаємо всіх Марін!
Нині - день іменин!
А своєї ми свято справим
І з днем Ангела привітаємо
Яскравіше за всіх! Марини нашої
Немає дорожче, краще, красивіше!
Наша славна Марина!
Нами ти завжди цінується
За веселу вдачу, успіх,
Що маєш ти у всіх.
Знають всі, Марина - це
Море, сонячне літо,
Відпочинок, свято, легкий бриз
І в будь-який момент - сюрприз!
Вітаємо на іменини!
Будь же Ангелом хранима!
І завжди всіма шанована,
І у всьому неповторна!


Марина, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!




Марина, вітаємо у іменини!
Бажання - вони попять прості:
Тобі бажаємо бути щасливою сильно,
Бажаємо в житті більше краси!
Бажаємо привітань виконуваної,
І нехай знову пророцтво прийде,
Тобі бажаємо бути завжди коханою,
І нехай душа від радості співає.
І знову солов'ї хай прокинуться,
Нехай цвітуть і зимою квітники,
Нехай світанок виблискує світлим смутком,
І всі мрії виявляться легкі!


Прекрасні свят миті,
Але це свято - самий кращий!
У Марини - день народження!
І ми сьогодні їй бажаємо:
Нехай над тобою хмари тануть.
Душа нехай ніколи не плаче.
І нехай тебе завжди пестять
Любов і вічна удача!


Сьогодні у нашій прекрасній Марини
Особливий день - у неї іменини!
Бажаємо достатку, любові і тепла!
Багатого смакотою столу!
Бажаємо безбідно і щасливо жити,
Здоров'я, красивою і чистою любов'ю!
Не знати в цьому житті Мариночці сліз,
Щоб радість їй кожен день підніс!


У Мариночки сьогодні свято -
Іменини, День Народження!
Так не відпускай ж повіддя
Удачі твоїх коней!
І нехай вони мчать по колу,
І нехай нам сумно часом!
Але ти не журися, подруга,
А веди коней по прямій!
І відразу настане прозренье,
І стане тепліше в грудях!
До чергового Народження
По життю з усмішкою йди!

Комментариев нет:

Отправить комментарий