пятница, 23 сентября 2016 г.

Любовні Визнання для Коханої Дівчини, Жінки, Дружини у віршах

Биття серця сповнилось щастям,
І думки сплуталися і в горлі грудку...
Хочу я в пориві нестримної пристрасті
Сказати, що люблю тебе, ніжна квітка!
І вірю, що ця любов між нами
Сягне захмарних неба вершин.


В душі весна! Б'є серце,
Як ніби глухарі токують....
І голуби на даху будинку
Навпаки, як навесні воркують....
Мені не зрозуміло... ніч не спав!
А вранці встав - все розумію,
Люблю тебе, люблю одну!
І від своєї любові згоряю.


Всім світло від посмішки твоєї
І тепло, навіть якщо зима.
Ти квітки польового ніжніше,
Але про це ти знаєш сама.
Лише з тобою відпочиває душа,
Не страшні ні тюрма, ні сума.
Весела, молода, гарна:
Але про це ти знаєш сама.
Одурманен твоєю красою,
В голові від неї гармидер,
І не треба мені в житті іншого.
Але про це ти знаєш сама!


Секунда, мить знадобилися мені,
Щоб щастя охопило душу.
Мила, чарівна,
Я нікуди тебе не відпущу!
Я буду радіти кожному деньку,
Своєю любов'ю, зігріваючи в холоднечу.
Не дозволяючи навіть вітерцю,
Стосуватися тієї, кому я дуже потрібен.


Своє серце тобі подарую
За тебе я віддам усе на світі,
Тому що тебе я люблю
І за ці слова я відповідаю.
Це почуття схоже на сон
І тебе я буду любити вічно,
Красою твоєю сп'янілий від,
Для мене ти завжди бездоганна!




Я не можу надихатися тобою:
Твій голос, руки, ніжний, милий погляд!
І я готовий все життя тобою милуватися.
Ти мені одна лише подарувала зорепад.
І я хочу тобі зараз, ріднесенька, сказати:
«Люблю тебе я в житті більше всіх!»
І може думати мені гріх знову,
Але ти - мій найсолодший у світі гріх!


Ти - світлий промінь у моєму вікні,
В годину будь-ти світиш мені.
Ти, як ніжна ромашка на лузі,
Лише до тебе одного завжди біжу.
Мільйони разів я повторю -
Назавжди тебе одну люблю!
Будь зі мною, кохана, завжди
Як би не бігли в далечінь року.


Мила добра жіночка,
Мною так ніжно кохана!
Знай, моє серце горить
Спекотної любов'ю до тебе,
Світлом променистим надії
У цій щасливій долі!

Комментариев нет:

Отправить комментарий