среда, 28 сентября 2016 г.

Вірші для Мами з Новим Роком

Нехай Дід Мороз рум'яний
Принесе моєї маман
Тіні, пудри, помади,
Не забуде і рум'ян.
Щоб з новим марафетом
У Новий рік моя маман
Стала красивіше і миліше
Усіх красунь різних країн!


Мама! Знову новий рік!
Добрий свято зимовий!
Ось - завірюха знову мете,
І на вітах іній!
Мама! У новий рік завжди
Я тобі бажаю -
Щоб була ти молода,
Втомилися не знаючи!
Щоб рук твоїх тепло
Гріло Душу,
Як від сонечка, світло,
Від посмішки стало!
З новим роком! Нехай роки
Смуток не додають!
Я люблю тебе завжди,
Мама дорога!


З Новим роком, улюблена мама!
Я приїхав тебе вітати!
Нехай буваю часом впертим,
Але зараз я хочу побажати:
Щоб здоров'я твоє не шалило!
Нехай твій Ангел буде з тобою!
Нехай весь рік він дає тобі сили!
І зберігає своєю теплою рукою!


Немає для мене важливіше людини,
Чим матусю кохана моя,
Немає нікого дорожче століття від століття,
І нікого добрішими немає тебе!
Я в Новий Рік, мамусю, бажаю,
Щоб всі мрії збувалися мерщій,
Тебе зігріти в негоду обіцяю,
Щоб стало на душі твоєї тепліше.


Матуся, кохана, рідна,
Немає тебе надійніше і ніжніше.
Від земних тривог знову рятуєш
Ти мене молитвою своєю!
З Новим роком, матуся, рідна!
Щастя і мрію іди зустрічати,
Ну а я, як в дитинстві, постараюся
Ніколи тебе не засмучувати!


Що б свято бенкет-горою!
Що б був він яскравий!
Я для мами дорогою
Виконав подарунок!
Розповім тобі віршик,
З купою привітань,
Щоб він покликати допоміг -
Для тебе веселощі!
Посміхайся і жартуй,
Будь в бадьорому настрої!
Геть перешкоди на шляху
Перед Новим Роком!
Будь красива весела,
Мамо рідна!
Відклади свої справи,
Будь завжди така!!!





Добротою і турботою
Замінила на року
Ти кар'єру та роботу,
Ставши мамою нам назавжди.
У цей новорічний свято
Я тобі дякую,
Матусю, тобі сьогодні
Я порядок подарую!


Мама! Знову Новий рік
У сніговій шапці на порозі!
Уповільнює час хід,
Лише одна мрія в дорозі.
Щастя нам несе в жмені
Те, що в житті не зустрічали.
Мені, будь ласка, прости
Торішні печалі.
Я в дванадцятій годині
В білосніжному платті
Свято у серці принесу
Поцілую ніжно!

Комментариев нет:

Отправить комментарий