вторник, 13 сентября 2016 г.

Вітання Світлані з Днем Народження і Іменинами

Прекрасні свят миті,
Але це свято - самий кращий!
У Світлани - день народження!
І ми сьогодні їй бажаємо:
Нехай над тобою хмари тануть.
Душа нехай ніколи не плаче.
І нехай тебе завжди пестять
Любов і вічна удача!


У Світлани іменини,
І хочемо ми побажати,
Щоб ти міняла машини,
За рік раз, приблизно, п'ять.
Красотою, щоб сяяла,
Незрівнянною була,
І чоловіків, щоб підкорювала,
Їх перебирати могла.


Світлана, не можемо ми навіть уявити,
Як краще за тебе нас з душею привітати.
Нехай в день народження дарують усмішки
А також подарунки, квіти та листівки.
Приємними будуть з будинку піклування.
Начальство доручить трохи роботи.
Щоб не було в житті майже подразнень,
А також хвороб, втрат, прикростей.
Тебе тільки краще нехай оточує.
Любов своїм жаром тебе зігріває.
І нехай всі рідні, друзі і подруги
Розвіють будь миті нудьги.


У Світлани сьогодні свято -
Іменини, День Народження!
Так не відпускай ж повіддя
Удачі твоїх коней!
І нехай вони мчать по колу,
І нехай нам сумно часом!
Але ти не журися, подруга,
А веди коней по прямій!
І відразу настане прозренье,
І стане тепліше в грудях!
До чергового Народження
По життю з усмішкою йди!




З Днем Народження моє пташеня,
Світланка моя.
Сміх твій дзвінкий, як бубонець,
Радує мене.
Я хочу, щоб ти як в казці
Кожен день жила.
І по небу в яскравих фарбах
Веселка пливла.


У Вас сьогодні, Світла, іменини!
І я хочу сказати Вам від душі:
Ви чарівні, розумні, красиві
Ну, загалом, Ви шалено гарні!
Я Вам бажаю багато-багато щастя,
Надії не втрачайте ніколи.
Нехай ангел вкриє Вас від негоди,
Любов'ю життя буде завжди повна.


Світлано, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


Вітаємо, Світлана, сьогодні!
Це свято іменин для Вас.
Вітаємо! Нехай лиходій негідний
Тікає, не піднявши і очей.
Вітаємо! Ангел Ваш всесильний
Хай витає поруч без перешкод.
Вітаємо! Хай доля щедро
Вас балує, шля успіхів град!

Комментариев нет:

Отправить комментарий