пятница, 9 сентября 2016 г.

Привітання Марії з Днем Народження і Іменинами

Маня, Маруся, Муся, Марія -
Маш дуже багато не тільки в Росії.
Багато і в Святцях святих у них є.
Свято сьогодні - в твою тільки честь!
Машенька наша, тебе вітаємо
З іменинним днем і щастя бажаємо!
Багато красунь навколо - ти всіх краше!
Будь же чарівної завжди, наша Маша!
Будь найрозумнішої, душевної, серцевої!
Будемо любити ми тебе безмежно,
Будемо, як ангели, вічно зберігати,
Бога за здоров'я Маші благати.


Марія, привітаємо ми Вас,
Ваш день іменин відзначаючи.
Бажаємо гарних Вам фраз,
І нехай Ваша любов не тане!
Бажаємо ми - хай вранці
У вікно сонця світло постукає,
Схоже блакитного вогню
Нехай у серці любов спалахне!


Марія - ім'я не просте.
Його усім світом оспівують.
Воно духовною красою
Будь-яке ім'я затьмарює.
І в це свято дня народження
Ми щасливі бажати Марії
Добра, любовних насолод,
І бути зіркою в цьому світі.


Маша любить приключенья,
І без діла не сидить,
Немає в душі її сумнівів,
Все в її руках кипить!
Даруємо Маше пожеланья
Щастя, сміху, теплоти,
Радості і процвітання,
Нехай в душі цвітуть квіти!




Благословенна будь, Марія.
Спокій душевний бережи.
Небесний світ - твоя стихія,
Там радість вічної доброти.
З днем іменин я вітаю!
Нехай буде довгою життя твоє!
Тепла душевного бажаю,
Любові величезною і добра!


Ти нас з дитячих років красою восхищаешь,
Вниманьем рідних ти оточена,
Ми любимо тебе і ти це знаєш!
Марія, ти як конвалії ніжна!
Бажаємо тобі в день народження удачі,
Перемог сліпучих, море любові,
Щоб з легкістю все вирішувалися завдання,
З усмішки твої починалися б дні!


У Марії свято сьогодні -
Іменини, День Народження!
Так не відпускай ж повіддя
Удачі твоїх коней!
І нехай вони мчать по колу,
І нехай нам сумно часом!
Але ти не журися, подруга,
А веди коней по прямій!
І відразу настане прозренье,
І стане тепліше в грудях!
До чергового Народження
По життю з усмішкою йди!


З Днем Народження моє пташеня,
Машенька моя.
Сміх твій дзвінкий, як бубонець,
Радує мене.
Я хочу, щоб ти як в казці
Кожен день жила.
І по небу в яскравих фарбах
Веселка пливла.

1 комментарий:

  1. Маячня! Відчувається надзвичайно невдалий переклад вітань із російської мови.

    ОтветитьУдалить