четверг, 29 сентября 2016 г.

Вітання Любі з днем ангела у віршах

«Бажаю іменини Любе»
Бажаю іменини Любе –
Нехай будуть поруч ті, хто любить,
Бажаю щастя, безумовно,
Щоб щастило по життю, немов

У чарівній казці ти живеш,
Нехай проходить повз брехня,
І все погане – позаду,
А тільки щастя попереду!


«На землі нехай буде рай»
Я Любі радості бажаю,
І на землі хай буде рай,
В день ангела, не сумуючи,
Ти все хороше пізнай.

Нехай любов у вікно стукає,
Удача поруч іде,
Нехай мрія здійсниться,
Та життя все найкраще несе!


«Любов, у Вас сьогодні свято!»
Любов, у Вас сьогодні свято!
Іменини сьогодні у Вас!
Бажаю Вам безмежного щастя,
Успіху я бажаю Вам зараз!

Нехай віра в чудеса не ослабне,
Щоб за собою Вас вона вела!
Любов завжди зігріє своїм теплом,
Адже однакові у Вас з нею імена!


«Я бажаю тобі щастя»
Люба, ось і іменини,
Настали, нарешті!
Цінує нехай тебе коханий,
Загалом, буде – молодець,

Я тобі бажаю щастя,
Красу свою цінувати,
І у вогні божевільної пристрасті
Тільки щиро любити.


«Для сестрички Люби»
Сестричка, у тебе сьогодні іменини!
А це Свято, як тут не крути,
День ангела, Любаня, вагома причина -
Тому від брата побажання прийми:

Бажаю з Ніжністю зливатися,
І з пані Удачею жити,
З Тугою навіки не зустрічатися,
З Любов'ю рукою дружити.

Нехай буде важко – не журися!
Дивись в обличчя мадам Біді.
Сама собі ти будь начальством
І поруч з Щастям стій скрізь!


«Любов, з Днем ангела тебе!»
Любов, з Днем ангела тебе!
Зі святом сьогодні вітаю,
Адже про іменини забувати не можна,
Я ж від себе бажаю тобі:

Чистого неба і сонячних днів,
Добрих і вірних подруг і друзів,
У будинку – достатку, затишку завжди,
Нехай у двері його не стукає біда.

Здоров'я, успіху, усмішки в очах,
Віри, надії, удачі в справах,
У сім'ї – розуміння, тепла і любові.
Нехай юності полум'я не гасне в крові!


«Любі Подруги»
Любові в світлі іменини
Я від душі хочу сказати:
Нехай буде в житті все заповітне,
Про що могла лише ти мріяти!

Від серця побажаю я
Від щастя та кохання цвісти,
Щоб тільки добрі друзі
Тобі зустрічалися на шляху!


«Улюбленої Любочці»
День ангела ти відзначаєш,
Найдорожча Любов моя.
Нехай все, чого лише побажаєш,
Здійсниться для тебе.

Бажаю стати ще щасливішою,
І радість щоб несли.
Залишитися красивою диявольськи
І досконалої назавжди.


«Сестри Люби»
Сестра моя, Любаша,
Сьогодні День Ангела твій.
Нехай життя твоє повна чаша,
І біди з неї всі геть!

І нехай буде сміх і посмішки,
І щастя клубочиться навколо!
Обходять тебе хай помилки,
А поруч надійний друг!


«Сьогодні іменини у Любові»
Сьогодні іменини у Любові.
Любові всі дороги відкриті. І тобі.
Бажаю щастя, радості, здоров'я,
Ну і любовної лірики в долі,

Але тієї, що борошном серце не крає,
А що на крилах піднімає вгору.
Тебе я, Люба, нині вітаю,
Виконає цей день будь-який каприз!


«Доньці Любоньке»
З днем ангела, Любонька, тебе
Вітає вся наша родина!
Ми бажаємо, щоб ти
В житті все виконала мрії.

А ще щоб щаслива була,
Аби ладналися твої справи,
Щоб любов була велика.
З іменинами, донечко рідна!
Листівка з днем ангела для Люби

Комментариев нет:

Отправить комментарий