пятница, 23 сентября 2016 г.

Визнання в Любові у віршах

Ти краще сонця і місяця,
Ти краще зоряної ночі!
Ти краще неба і землі,
Тебе люблю я дуже!


Скільки мені вистачить сил
Буду я тебе любити.
Образ далекий, милий
Мені ніколи не забути.
Де-то ти сильним поглядом
Дивишся на море вогнів,
Мені нічого не треба
Крім любові твоєї!


Зрозумій хоч раз, що в цьому житті гучної,
Щоб бути з тобою, я кожну мить ловлю.
Що я люблю, люблю тебе безумно.
Як життя, як счастие люблю!


Не всім дано складати слова в поеми,
Але для тебе я свій дар березі:
Тепер і для мене настав час,
І над собою я зможу піднятися,
І, піднявшись в небо в нестримному польоті,
Про щастя на весь світ я протрублю
Прості три слова: я тебе люблю!


Любові слова вголос нелегко сказати,
Мовчати про це також неможливо.
Ось чому до віршів знову
Я звертаюся дуже обережно.
Поставити в ряд заповітні п'ять літер
Набагато легше на папері білою.
Люблю! Нехай луна цей звук
Знову повторить за мною, несміливу.




Ми часто ускладнюємо життя
Собі, знайомим, близьким.
Хоча відповіді на питання
Часом дуже близько!
Страждаєш, згадав кого?
Все просто - подзвони!
Хочеш побачити? - У чому питання?
Звичайно, поклич!
Тебе не зрозумів хтось? Що ж!
Не бійся, поясни!
Питання є у самого?
Негайно запитай!
Не подобається - так заяви!
По вдачі - зміцни!
І не соромся попросити,
А любиш - так скажи!


Я люблю тебе! Я голосно прокричу!
Я люблю тебе! Зараз не промовчу!
Я люблю тебе! Мені серце наспівує!
Я люблю тебе! Тебе мені не вистачає!


Нехай любов тебе зігріє
У найбільш сніжний зимовий час!
Мені на світі всіх миліше
Блиск твоїх закоханих очей!

Комментариев нет:

Отправить комментарий