пятница, 9 сентября 2016 г.

Привітання Марії з Днем Народження, з Днем Ангела

Вітаю з Днем Ангела Вас!
Пожеланья удачі, любові
Ви прийміть, Марія, від нас,
Хай щасливими будуть всі дні.
Хай завжди і у всьому Вам щастить,
Ангел Вас охороняє завжди,
І лише радість хай у серце ввійде,
І не буде втрат ніколи.


Марія, в славний День народження!
Прийми від нас ти привітання!
Хай буде все, про що мрієш,
І все вийде – ти знаєш!
Будь самої ясною, доброю, світлою,
А світ навколо буде привітний!
Успіхів, миру і посмішок
І уникнути у всьому помилок!


Потік благодаті струменить
З небесної німий висоти.
Твій Ангел-Зберігач присниться,
І радість відчуєш ти.
День Ангела - це подарунок.
Прийми його з чистою душею.
Марія, нехай день буде ярок,
А щастя - назавжди з тобою!


День Народження у Марії!
Маша - як Ви гарна!
Ми хочемо, щоб Ви любили,
Гіркота в житті, щоб пішла.
Щоб завжди, скрізь і всюди
Повторювали Ви закон -
Я могла, можу і буду
Щастя запрошувати в свій будинок.




З днем Ангела тебе!
Бажаю вічного життя.
Як яскрава зірка,
Будь, Маша, бездоганною.
Від погляду твого
Нехай все розцвітає.
Ти бережи тепло,
Що душу зігріває.


Прекрасні свят миті,
Але це свято - самий кращий!
У Марії - день народження!
І ми сьогодні їй бажаємо:
Нехай над тобою хмари тануть.
Душа нехай ніколи не плаче.
І нехай тебе завжди пестять
Любов і вічна удача!


Чесна, красива,
Чудова часом,
Ти йдеш щаслива,
Життєвою стежкою.
Машенька, з днем Ангела!
Роби все, люблячи.
І нехай це правило
Береже тебе!


Марія, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!

Комментариев нет:

Отправить комментарий