пятница, 23 сентября 2016 г.

Гарні Вірші про Розлуку, про Розставання

Чому ми з тобою розлучилися,
Наші долі, так міцно спліталися,
Билися наші серця в унісон.
Чия недобра, мерзенна жарт,
Виявилася сильніше розуму
І розтануло щастя, як сон.
Я марно намагаюся прокинутися
І руками, до тебе доторкнутися... ©


Привіт. Не чекав? Я так і знала: остиглий чайник, пил і нудьга.
Я просто повз пролітала і ось зайшла, прости - без стуку.
Мені страшно захотілося чаю з малиною, медом або м'ятою.
І побалакати. Про що? Не знаю, був не питання - "про що" ... колись.

А на плафоні павутинка, інші штори, незвично.
Ти, кажуть, живеш з блондинкою? Без коментарів? Відмінно!
Ще малюєш? Не закинув? Пейзажі, графіка ... З натури?!!
Влазить в рамку? Немає питань. Так-так, згодна: баби - дурепи.

Давай про щось...а до речі, за книжковою полицею на портреті
В моєму малиновому халаті ніяк вона? Мрія поета!
Які форми!!! Вітаю. Куди вже мені. Неймовірно.
Божевілля троянд в квітучому травні! Без коментарів? Да ладно.

Ну що ж, славно посиділи, про чай я, здається, забула.
А хочеш, разом полетіли, як раніше...втім, пожартувала.
Ти вибач, була нетактовною. Я не до того, щоб все з початку
І зовсім не прошуся назад, а просто...за тобою сумувала.

Комментариев нет:

Отправить комментарий