пятница, 9 сентября 2016 г.

Привітання Маргариті з Днем Народження і Іменинами

У Маргарити сьогодні свято -
Іменини, День Народження!
Так не відпускай ж повіддя
Удачі твоїх коней!
І нехай вони мчать по колу,
І нехай нам сумно часом!
Але ти не журися, подруга,
А веди коней по прямій!
І відразу настане прозренье,
І стане тепліше в грудях!
До чергового Народження
По життю з усмішкою йди!


З Днем Народження моє пташеня,
Риточка моя.
Сміх твій дзвінкий, як бубонець,
Радує мене.
Я хочу, щоб ти як в казці
Кожен день жила.
І по небу в яскравих фарбах
Веселка пливла.


Дорога Маргарита,
Ти квіточка неземної.
І душа твоя відкрита,
Під небесною синявою.
З іменинами, рідна!
Розквітай в променях любові.
Будь щаслива, кохана,
І здоров'я бережи!


Для Маргарити немає перешкод.
Вона перлина Всесвіту.
Та їй до лиця будь-який наряд -
Екстравагантна, смак відмінний.
Трошки навіжена вона.
Впевнена в собі, критична.
Красива, жіночна, струнка.
Рішуча і романтична.
Подальшої радості у долі
Бажаємо, Риточка, тобі!




Вітаємо нашу Риту
З днем найсвітліших іменин!
Нехай душа для всіх відкрита -
Світ єдиний і неподільний
На своїх чи чужих.
В людині цікавий
Маргариті кожен штрих -
Адже в познанье світ чудовий!
Ми її дружно привітаємо,
Щоб стати щасливою могла!
Побажаємо все що потрібно -
Добрих зустрічей, любові, тепла!


Маргарита, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


Риточка, з днем Ангела-хранителя -
Від туги зеленої рятівника,
Від нудьги чудесного рятувальника,
Вірного, надійного приятеля!
Дружби з ним не обривай, гарна,
І тоді не будеш щастям кинута!
Здійсняться мрії та сподівання,
Стане життя сповнена чарівності!


Прекрасні свят миті,
Але це свято - самий кращий!
У Маргарити - день народження!
І ми сьогодні їй бажаємо:
Нехай над тобою хмари тануть.
Душа нехай ніколи не плаче.
І нехай тебе завжди пестять
Любов і вічна удача!

Комментариев нет:

Отправить комментарий