вторник, 13 сентября 2016 г.

Привітання Софії (Софії, Соні) з Днем Народження, з Днем Ангела

Софія, ти сама, як ангел!
І в день Ангела знову
На словах чи на папері
Буду я тобі бажати
Від любові не чекати пощади,
Від надії - злих звісток.
Вір, що щастя десь поруч...
Ти хапай його скоріше!


З Днем Народження моє пташеня,
Софьюшка моя.
Сміх твій дзвінкий, як бубонець,
Радує мене.
Я хочу, щоб ти як в казці
Кожен день жила.
І по небу в яскравих фарбах
Веселка пливла.


Привітання з днем ангела
Софії, так мудрість зветься!
Щастя тобі, без сумніву,
Воно дається по заслугах!
Всіх благ, дорога, і радості,
Удачі у всіх устремліннях.
І забувати про втому
В приємних турботах, хвилюваннях!


У всьому ти, Софійко, чарівна,
Мила, добра, так і скромна!
Я радий, що ми з тобою разом,
Любов'ю ти оточена!
Бажаю в день народження щастя,
Я тану від твоєї любові!
Хай обминуть тебе негоди
І збудуться мрії твої.




Софьюшка, з Днем Ангела тебе!
Нехай життя твоє день від дня
Всевишньої любові осяє світло,
В якому засмученням місця немає!
Люби, улюбленої будь, добро твори
І буде у житті обов'язково везти!


Мила, ніжна Софія - квітка,
Рік пролетів, відлетів пелюстка.
Але не сумуй, твоєму житті бутон
Міцний, з усіх його яскравих сторін.
Життя у тебе не тече, а біжить
Перед тобою все начальство тремтить.
Софія, чаруешь ти повністю всіх
Знаєш, як ловити щастя і успіх.
Ми з днем народження тільки тебе
Можемо привітати у віршах так люблячи.
Щоб тобі поему скласти
І пожеланья тобі викласти
Можна три ночі звичайно не спати,
А в честь тебе ці рядки писати.
Є і подарунки ще попереду
Так що за рими не строго суди.


Потік благодаті струменить
З небесної німий висоти.
Твій Ангел-Зберігач присниться,
І радість відчуєш ти.
День Ангела - це подарунок.
Прийми його з чистою душею.
Софія, нехай день буде ярок,
А щастя - назавжди з тобою!


Нехай дме в обличчя ніжний ласкавий вітер,
А ти залишайся як колись такий!
За життя іди вірячи снам і прикметами,
Успіх і везіння хай будуть з тобою!
Даруй нам променисті посмішки щедро -
Адже нам так потрібні і приємні вони,
Будь щаслива в житті, Софія, без міри!
Мрії исполненья і світлої любові!

Комментариев нет:

Отправить комментарий