среда, 28 сентября 2016 г.

Привітання Автомобілістам

"Жартівливі поздоровлення з днем автомобіліста"

Шосе - відстій, даішник - аспід,
З машиною теж нісенітниця
Але все ж автомобільний транспорт
Справно працює завжди.
Указ офіційно виданий,
Заслужений свято, бачить Бог;
Отже, з Днем автомобіліста!
Просторих, світлих Вам доріг!


"Прикольні вірші з днем автомобіліста"

Я таксиста полюбила, за його їзду,
Ні до кого тепер не сяду, його тільки чекаю,
З ним я їду швидко, забувши про все,
З днем автомобіліста я привітаю його.
З святом тебе я вітаю,
Прямої дороги без вибоїн бажаю,
Удачі тобі, щастя і добра,
Затишку, комфорту і холоду тепла.


"Вітання до дня автомобіліста"

В місті машин стало дуже багато.
З року в рік все складніше дорога.
Всюди на вулицях автомобілі,
Навіть двори ними заполонили.
Стало працівникам транспорту складно
Службу нести, так везти обережно
Треба свій вантаж, за дорогою стежити,
Щоб в аварію не догодити.
Так в напрузі служба йде.
Чи пам'ятає це метушливе народ?
Часто чує водій «спасибі»,
«Добрий шлях» або просто «щасливо»?
У свято водіїв дружно привітаємо.
Чекати добрих слів у цей день не примусимо.
Ми вдячні за те, що везуть,
З дверима відкритої поспішають нас чекають.
Навіть підкажуть толково маршрут.
Ми поважаємо нелегка їх праця.
Наші водії! Вас вітаємо!
Рівної дороги в дорозі вам бажаємо!


"Вітання з днем автомобіліста прикольні"

Кращий друг моя машина,
Тому що я - чоловік,
За машину я горою,
Адже з машиною я - крутий!
Мчу під сотню я завжди,
Лише миготять міста,
Ось який я відчайдушний,
І водила дуже страшний!
На шляху ніхто не стій,
Бережись-ка, постовий,
Адже в такий гарний день,
Нам посвяткувати не лінь!





"Привітання з днем авто"

З кожним днем Все більше автомобілів -
Буквально всю країну заполонили.
Як важко працювати за кермом
В туман і ожеледиця, вночі так і вдень!
Водії автобусів, таксі,
Вам службу нелегко тепер нести.
Привітати з вашим святом хочемо
І побажати щасливої путі.
А тих, хто вам у роботі допомагає -
Машини лагодить, рейси випускає, -
Ми теж у це свято вітаємо,
Працювати на совість побажаємо.


"Короткі смс привітання з днем водія"

Удачі і прямих доріг,
Хочемо побажати!
Нехай завжди береже вас Бог,
Щоб горя ніколи не знати!
І в привітанні хочемо зазначити,
Що шануємо вас і любимо!
Хай сонце вам світить в дорозі!
А неприємностей - не буде!


"Короткі вітання з днем автомобіліста"

Частка шофера - жити в дорозі,
На милі час вимірювати,
Він не сидить на місці довго,
Трохи відпочив - і в рейс знову!
Бажаємо вам удачі в житті,
Щоб без аварій на стежці,
Щоб був здоровий і асом визнаний,
Всього доброго в долі!


"Вітання з днем автомобіліста короткі"

За побажанням «водив»
Парламент заснував свято.
І в цей день, водії, -
Хочете - не хочете, -
Але приймемо грамів по триста
За автомобіліста!

Комментариев нет:

Отправить комментарий