пятница, 9 сентября 2016 г.

Привітання Світі (Міррі) з Днем Народження і Іменинами

Сьогодні свято - іменини.
Твій Ангел світлий і невинний
Зустрічає, Мирочка, з тобою,
Чудове свято неземної.
Нехай піднімають настрій
Квіти, подарунки, привітання.
Бажаю тобі життя легкої,
Щасливої і не самотній!


З Днем Народження моє пташеня,
Мирочка моя.
Сміх твій дзвінкий, як бубонець,
Радує мене.
Я хочу, щоб ти як в казці
Кожен день жила.
І по небу в яскравих фарбах
Веселка пливла.


У Мірри сьогодні свято -
Іменини, День Народження!
Так не відпускай ж повіддя
Удачі твоїх коней!
І нехай вони мчать по колу,
І нехай нам сумно часом!
Але ти не журися, подруга,
А веди коней по прямій!
І відразу настане прозренье,
І стане тепліше в грудях!
До чергового Народження
По життю з усмішкою йди!


Світу, я тобі бажаю
Поряд міцного плеча.
І сьогодні вітаю
З іменинами тебе!
Лад долю неквапливо,
І удачу бережи!
Будь красивою і щасливою,
Вір, надійся і люби!




Світу, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


Світу, ти прекрасна!
І сьогодні, не марно
Отримуєш насолоду
Від гарних привітань.
Свято іменин настав!
Ангела Господь послав.
Нехай тобі він допомагає
І в біді не залишає!


Мирочка, з днем Ангела-хранителя -
Від туги зеленої рятівника,
Від нудьги чудесного рятувальника,
Вірного, надійного приятеля!
Дружби з ним не обривай, гарна,
І тоді не будеш щастям кинута!
Здійсняться мрії та сподівання,
Стане життя сповнена чарівності!


У Вас сьогодні, Світу, іменини!
І я хочу сказати Вам від душі:
Ви чарівні, розумні, красиві
Ну, загалом, Ви шалено гарні!
Я Вам бажаю багато-багато щастя,
Надії не втрачайте ніколи.
Нехай ангел вкриє Вас від негоди,
Любов'ю життя буде завжди повна.

Комментариев нет:

Отправить комментарий