среда, 28 сентября 2016 г.

Привітання з Днем

У Танечки сьогодні іменини!
Тетянин день! Несу букет квітів.
Хочу, щоб цей день був найдовшим!
Скажу тобі чимало теплих слів!
Ти самий світлий чоловічок у цьому світі!
Щиро бажаю, щоб збулися всі мрії!
Взимку, навесні, восени і влітку -
І вдень і вночі мені потрібна ти!


Покровителька є у всіх студентів,
Що вчитися допомагаємо їм.
У День Тетяни ллються компліменти,
І ми теж хочемо святкувати.
Вітаємо всіх дівчат знайомих,
Хто з народження Танею названий,
Ви чарівні і ллється
В імені мелодія струмком.


Вино в келихах, вечеря при свічках.
Адже романтизм ніхто не відміняв.
Твоя рука лежить в моїх руках.
Тетянин День. Його я довго чекав!
Тебе привітав, плутаючи слова -
Хвилююся моторошно, ніби сам не свій.
Став на коліно. Обертом голова.
Зважився: Таня, будь моєю дружиною!


Є у студентів покровитель,
І навіть є окремий день,
Коли веселощі, вибачте,
І разом всім вчитися лінь.
Тетяна, ти нас надихаєш
І на науку, і праці,
І веселитися дозволяєш,
І захищаєш від біди.
Прийми, Тетяна, поклоненье,
Нам покровителькою будь,
Благослови нас на навчання
І освіти навчальний шлях.


Тебе душевно, Таня, вітаю!
Тетянин день сьогодні настав!
Кохання велике і трепетної бажаю!
Щоб вітер пристрасті голову заморочив!
Щоб віддалася тієї любові без залишку!
І щоб взаємною вона була!
Хай твого життя товстий зошит
Поповниться сторінками тепла!


То було на Тетянин день.
В той день я зустрівся з нею рано,
І ось над нами лісу сень,
О так, вона звалася Тетяною.
Взметался над галявиною сніг,
Неголосно співали пісню лижі,
Але ось ми сповільнили біг,
Очі її стали ближче.
І все закрутилося навколо
Від теплих губ злегка відкритих.
Я в цю мить подумав раптом,
Що ми навіки з нею злиті.
Але нам не дано передбачити.
Її лижня пішла кудись...
Все це було так давно,
Але не забута біль втрати.





Тетянин день, студентів свято!
Він усіх дорожче для мене,
Тетян на світі багато різних,
Але тепер ти одна моя!
Тебе люблю, Танюшка, ніжно,
І в іменинний цей день,
Коли кругом холодно, сніжно,
Подарунок я дарую тобі!


Тетянин День, Тетянин бенкет -
Сьогодні святкує весь світ,
Адже ім'я це - непросте:
Воно воістину святе.
Холодної зимової часом,
Як промінчик сонечка весною,
Тетянин День зігріє душу,
Немає свята добріше і краще!
Нехай будуть щасливі Тетяни,
І красою, чудовим станом
Серця чоловічі підкорюють,
У любові признанья отримують!

Комментариев нет:

Отправить комментарий