понедельник, 3 октября 2016 г.

Смс привітання з День захисника України папі

Наш тато – всіх сміливіше в світі,
Його відважніше не знайти!
І з Днем захисника Вітчизни
Поспішаємо його ми вітати!
Автор: Тетяна Мороз
Папа — наш головний захисник,
Ні тобі сьогодні рівних!
Залишайся сильним, хоробрим,
Взявши везіння за зябра!
Автор: Ольга Теплякова
Любий татусь! Ти мій приклад у всьому, залишайся таким же сильним, сміливим, мужнім і відважним! З День захисника України !
Автор: Гладка Олена
В День захисника Вітчизни – День захисника України
Вітає тебе тато наша дружна родина!
Хочемо побажати здоров'я, миру, щастя, доброти,
Ти в нас один на світі і тобою пишаємося ми!
Автор: Тетяна Мороз
Таточку, коханий,
Проживи сто років!
Будь моїм захисником,
Захисти від бід!

Адже сьогодні, тато,
Свято Лютого,
Адже ти наш захисник –
Зі святом тебе!
Автор: helen2468
Самий чудовий тато! З днем захисника вітчизни. Ти наша підтримка і захист, тому бажаю тобі здоров'я і сил. А ще поваги і спокою на роботі!
Автор: Тетяна Сабук
Папа, з двадцять третім,
Зі святом чоловічим!
Нехай тебе він зустріне
Без біди-туги!

Нехай душа сяє
І очі блищать...
Ти — відмінний хлопець,
Друг, батько, солдат!
Автор: Ольга Теплякова
Сьогодні особливий день - День захисника України !
І побажаю татові, не кривлячи душею:
Вдалим бути в здоров'ї, в роботі і в справах;
І мчати, як до перемоги — до мрії на всіх парах!
Автор: Тетяна Ларіна
Дорогий татусю! Нехай свято День захисника України  принесе тобі гарний спортивний автомобіль, круту мобілку, квиток на чемпіонат світу з футболу, і мене - з одними п'ятірками в щоденнику! Я тебе люблю!
Автор: Гладка Олена
Ти з самого дитинства нас захищав,
Коли ми попросимо – ти приходив.
З чоловічим днем, батько, бажаю добра,
І щоб дітьми був завжди вдохновим.
Автор: sagreras00
Тато, милий, з Днем Чоловіків!
Бездоганний – ти один!
Будь здоровий, завжди щасливий,
Для мене ти багато значиш!
Автор: Катерина Шелыгина
З День захисника України , найкращий в світі тато! Обіймаю міцними обіймами і цілу гарячими поцілунками. Забудь про всі негаразди і печалі – попереду спокійне й щасливе життя, де я завжди буду твоєю підтримкою!
Автор: Тетяна Сабук
Тато мій улюблений воїн,
У цей день все гідний,
День захисника України
Чекає тебе твоя сім'я.
Автор: Kuspez
Папуля, мій захисник кращий!
Прийми мій до свята привіт!
Нехай в житті ніякі хмари
Твоєї душі не приховають світло!
Здоровий будь, радісний, любимо,

Щасливий і непереможний!
Картинка з Днем захисника України

Комментариев нет:

Отправить комментарий