понедельник, 3 октября 2016 г.

Смс привітання з День захисника України братові

Для всіх чоловіків сьогодні свято,
І радий йому і стар, і млад!
Я з Днем Захисників Вітчизни
Поспішаю привітати тебе брат!
Автор: Тетяна Мороз
Брат! День захисника України  –
Звичайно, свято для тебе!
Адже ти – захисник, ідеал
Прикладом для мене ти став!
Автор: Катерина Шелыгина
Братику! З День захисника України ! Щоб всі твої старання і труди завжди оцінювалися гідно, жінки були від тебе без розуму, гаманець – сповнений великими купюрами, а голова – розумними думками!
Автор: Алла Новікова
День захисника України ,
Мій безцінний брат!
У цей день тебе привітати
Я, звичайно, радий!

Приймай же поздоровлення
Від мене швидше:
Довго, щасливо живи
Навіть не хворіючи!
Автор: Колесник Ольга
Братику! Зі святом чоловічим
Тебе привітаю і скажу:
Завжди ти класним будь таким,
Адже так тобою дорожу!
Завжди здоровий, щасливий будь,
Про щастя теж не забудь!
Автор: Катерина Шелыгина
З чоловічим святом, брат! Бажаю предвесеннего настрою і яскравих романтичних вражень, чоловічих досягнень і захоплень з боку коханої!
Автор: Алла Новікова
Братик гордий, норовливий,
Твій свято нині повноправний.
Що побажати? Всього і відразу
За генеральському указом!
Автор: Ольга Теплякова
Хто сьогодні на кордоні?
Хто зберігає країни спокій?
Хто не п'є, не радіє -
Це братику мій рідний!
День захисника України  - ми з тобою.
Твоя сім'я.
Автор: Kuspez
Дорогий братик! Бажаю тобі багато грошей, але не ставай ти жадібним, затребуваності постійної, але без зазнайства, красивих дівчат, але без донжуанства! З День захисника України !
Автор: Гладка Олена
Брат, ти багато чого вартий,
Тому що сильний воїн!
Я бажаю в день чоловіків
Досягти таких вершин,
Щоб все в окрузі знали —
Брат мій виконаний із сталі!
Автор: Ольга Теплякова
Вітаю, милий братику,
Від душі тебе,
Двадцять третє до нас прийшло -
Свято лютого!
Автор: Колесник Ольга
Улюблений брат! Нехай здійсняться всі найзаповітніші мрії, а всі дороги стануть легкими, щасливими і успішними! З День захисника України !
Автор: Гладка Олена
Милий мій брат -
Ти у мене справжній солдат,
Мене ти з дитинства захищав,
І не привітати немає причини
На світі найріднішої мені чоловіка!
Автор: Anna_Wladimirovna
В Росії відзначають важливе свято
Для славних моряків і для солдатів!
І в день Захисників Вітчизни нашої,

Сердечно вітаю тебе, брате!
Вітальна листівка з Днем захисника України

Комментариев нет:

Отправить комментарий