вторник, 18 октября 2016 г.

Привітання з Новим Роком

Заглядаючи до ночі в очі,
Вам побажаю доброї казки!
Де життя чиста, як небо досвітнє!
І варто потерпіти трошки, я завітаю до Вас у віконце!
побачу там свічки мерцанье...
Зауважу я і карти, і гаданье!
Рух осіб у дзеркальному отраженье...
І варто потерпіти трошки, кроки тихенько
скрипнут по доріжці...
Грудень ночі потайки зашепчет січня:
"Сніг, холод, зірки, місяць віддаю!"
Годинник замруть, зітхнуть
і стануть бити ДВАНАДЦЯТЬ разів!
І свято нам дарувати!
І варто потерпіти
трошки, з'явиться під ялинкою кошик!...


З Новим роком вітаємо!
Бажаємо Вам від душі!
Щоб радісно сміялися
У Вашому будинку малюки!
Щоб затишно було, класно,
Виглядали щоб чудово,
Щоб дружив з Вами народ,
В цей найкращий Новий рік!


Вітаю, друзі, з Новим роком!
Посміхнемося всім нашим негараздам,
Попереду лише успіх і удача,
Адже не може бути інакше!
Новий рік принесе нам перемоги
Стороною обходять всі біди,
Нехай любов'ю, радістю і світлом
Переповниться все в цьому світі!


Нехай цей славний Новий рік
Здоров'я, щастя принесе,
Нехай на роботі все в ажурі,
Нехай оминають стороною бурі.
В веселощі новий рік зустрічайте,
Але і про нас не забувайте!


Рік настає Новий!
Сніговий, морозний, ялиновий!
Радісний, дружний, щасливий -
Дванадцятий, невтомний!
Адже чекають його дуже люди,
Мріючи завжди про диво!
У ньому щастя вже стартує!
Нехай яскравим для всіх він буде!


Тиснемо руки: "З Новим Роком!". Бажаємо: "З новим щастям!"
Все скоро буде новим, захоплює дух!
А як зі старим щастям? З ним що ж, розпрощатися?
А старий друг він що ж, не краще ль нових двох?
Ні, до нового, звичайно, на крилах треба мчати.
Я сам до неї, як перш, завжди стрімголов лечу.
Хлопці, "З Новим Роком!", рідні, "З новим щастям!"
Але старий все ж таки, я з собою візьму.





Нехай все, що тішить і гріє
Перенесеться в Новий рік,
І вітер змін навіє
Долі щасливий поворот.
Так з Новим Роком! З Новим Щастям!
Нехай будуть з Вами назавжди
Любов рідних, друзів участь
І світ на довгі роки!


Нехай веселий Новий рік
Вам з безліччю радощів прийде,
І нехай він принесе з собою
Друзів, здоров'я, життя зліт.
Нехай робота буде пристрастю,
Сім'я ж - відпочинком душі,
І нехай зникнуть всі негоди
І всі круті віражі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий