вторник, 18 октября 2016 г.

Вітання Жінці з Новим Роком

З Новим Роком тебе вітаю,
Веселись в цей день, не сумуй.
Багато щастя тобі я бажаю,
Але особливо щастя в любові.
Нехай надія тебе окриляє,
А доля хай тебе береже.
Цей день нехай тебе нагороджує -
Одного життя тобі принесе.


Я хочу тобі бажати,
Щоб не сміла ти страждати.
Якщо поруч ти зі мною -
По плечу питання будь-якої
Нам впевнено вирішити,
Значить, треба поруч бути.
У Новий рік щасливою будь,
І проблемах ти забудь!


Всі виповниться сьогодні
Так, як ти мріяла:
Будеш у свято новорічний
Королевою балу!
Ти стильна і яскрава -
Завжди в будь-якій компанії!
Хай рік прийде з подарунками,
Здійсняться бажання!


З новим роком, мила моя,
Дуже сильно я люблю тебе.
І хочу тобі я побажати
Всіх щасливіший на світі стати.
Ти під бій курантів загадати
Все, чого бажаєш, і мрій.
Буде все, як хочеш ти.
Новий рік виконає всі мрії!


Нехай кажуть - любов живе три роки,
Не вірив я в таку фантастику,
І було в житті головне - свобода,
Поки не зустрів я тебе, рідну.
Весь світ тоді в мені перемінився,
І в новий рік я тобі зізнаюся,
Що я в тебе так щиро закохався,
Ти розганяєш і тугу і смуток!


З новим роком, дорога,
Вітаю я тебе!
І бажаю в цей свято
Багато щастя і тепла.
Жити не знаючи бід і горя
І мати здоров'я гори.
Не сумувати в нелучший годину,
І любити... як я зараз!





Побажати хочу тобі самою щасливою
У Новому бути році!
Новий рік-гульвіса: сніговий, молодий
В ласкавих обіймах понесе із собою.
Він тобі подарує радість, жарти, сміх.
Від таких подарунків відмовлятися гріх!


Ніжність твоя, твої губи...
Ти для мене - цілий світ!
Нам не прожити один без одного,
І в наш новорічний бенкет
Я тобі бажаю щастя!
Нехай цей рік принесе
Все, про що мрієш!
Почуттів і фантазій політ!

Комментариев нет:

Отправить комментарий