четверг, 17 ноября 2016 г.

Слова Деда Мороза в стихах 2017

Ось я прийшов у гості до Вас -
Ви п'єте по сто грам!
Багато я склав у мішок -
Я отсыплю Вам трішки.
У мене там гроші, сміх,
Радість і успіх у справах.
Вистачить тут все для Вас.
Дід Мороз покаже клас!


Друзі! Я вам новину приніс,
(Адже як-ніяк, я - ДІД МОРОЗ)
Що скоро буде на порозі
Рік Новий! Він уже в дорозі!
Того, хто вивчив віршик,
Подарунок я кладу в мішок,
Який доверху наповню!
І всі бажання виконаю
Того, хто з дитинства вірить у диво!
І вам подарунки вночі будуть!


Нудно всім, як подивлюся.
Грюкну в рукавиці -
Вмить сніжком припорошу
Світлі вії
Мереживами окаймлю
Похмурі віконечка -
Нехай поводять по склу
Дитячі долоньки.
Розсаджені по снегирю
В ряд на кожній гілці.
Всі подарунки раздарю.
З Новим роком, діти!


Скляний візерунок на віконці твоєму:
Тут я, Дід Мороз пробіг вітерцем,
Нехай мороз коле щічки, вушка, носи,
Адже гладять тебе мої рукавиці.
Мішечок подарунків під ялинку я приніс,
Давайте всі разом скажемо: "Ура, Дід Мороз!".
Я вас вітаю, діточки мої,
Нехай у ваших серцях не живуть злі льоди!
Здоров'я великого, друзів і тепла,
Я вам кажу це, діти, люблячи...
Ось рік непомітно для нас пролетів -
На ваші посмішки я розбагатів.
Вас знову побачив, до вас знову прийшов,
Крізь бурю й сніг вашу ялинку знайшов,
Запалили ми вогні, заспівали пісню, друзі -
Тепер вже додому йти мені пора!


Я - веселий Дід Мороз,
Я вам привіз подарунки.
Я привіз вам море сміху,
Море щастя і успіху!
З Новим роком вас вітаю,
І всім вам я побажаю
Довго-довго в щасті жити,
Даремно не тужити,
Багато вам здоров'я, щастя,
І живіть без негоди!


Що, хлопці, щипає носа
І підмерзли ноги?!
Скоро дідусь Мороз
Буде на порозі!
Червоний каптан і шапку,
Знайома борода...
Подарунків щастить оберемок -
Рада йому дітвора!
«Ну ж бо, швидше зустрічайте!
Співайте, танцюйте і смійтеся.
Цукерки швидше розбирайте,
Віршів для мене не шкодуйте!
Нехай наступаючий Новий рік
Буде справді добрим,
Дарує всім оточуючим
Щастя, успіх і здоров'я!»





Доброго дня, дітки!
Хто хоче цукерки?
Я цілий мішок
До вас приволік.
На вулиці завірюха -
Зігріємо один одного!
І наш хоровод
Снегурка веде.
А ялинка-красуня
Нам посміхається.
Зі святом, дітки!
Хоч бачу вас рідко,
Але всіх вас люблю -
Подарунки дарую!
З новим роком вас,
Будьте здорові!


«Здрастуйте, діти,
Дівчата і хлопці!
Приніс я вам подарунки:
Машинки-іномарки,
Солодкі пустушки
Та іграшки-мишки,
Мишки непрості,
Мишки заводні.
Ви мені пісню заспівайте,
Біля мене постійте,
В коло всі ставайте,
Біля ялинки кружляє.
Зустрічі з вами я радий,
Не дарма іграшки ніс.
Вчіться на відмінно!»
Ваш дідусь Мороз.
Красива вітальна картинка з Новим роком 2017

Комментариев нет:

Отправить комментарий