четверг, 17 ноября 2016 г.

Привітання з Новим Роком 2017 Тітки в віршах

Тітку свою золоту,
Я безмежно люблю.
І в новорічну нічку
Діда Мороза прошу,
Щоб подарував їй здоров'я.
І вроди, і любові.
Нехай принесе Змія щастя.
Збудуться плани, мрії.
Ну а ще побажаю
Добрих і вірних друзів.
В цілому всесвіті не знайдеш
Тітки прекрасніше моєї.


З святом привітати тітку
Я йду майже підстрибом.
Все мрію, що прочитаєте
Мені, наче в дитинстві, книжку!
Новий рік обіцяє нам чудо,
Нехай збуваються бажання,
Зберемо на стіл посуд,
Вип'ємо чаю за побачення.
Будьте щасливі, красиві
Залишайтеся, як зараз!
Нехай безхмарно щасливим
Буде Новий рік для Вас.


Дорогу тітоньку
Зі святом привітаємо,
Знатну молодушку
У віршах прославимо.
З новим роком тітонька,
Наша дорога,
Ти налейся чарочка
В чарочку граючи.
За тебе, за твій успіх. -
В житті і в роботі.
Для мене ти краще всіх,
Краще нету - тітки.


Під Новий рік улюбленої тітки
Любові бажаємо й тепла,
Щоб все те, що нам даєте,
Добром повернулося до Вас сповна!
Енергії, душевної сили,
Бадьорості Вам не позичати.
І за турботу ми «спасибі»
Хочемо всі разом Вам сказати!


Любові, здоров'я, життя без турбот,
Я тітці в цей вечір побажаю,
Нехай Новий Рік принесе удачу,
Ти тільки не сумуй, моя рідна!
Будь як і раніше серцем молодий,
І як зараз усміхненою, красивою,
Нехай біди всі проходять стороною,
А ти старайся бути по життю лише щасливою!


З Новим роком, улюблена тітка!
Я бажаю, щоб всюди щастило -
Вдома, у відпустці і на роботі,
Всіх справах і проблем зло!
Нехай здоров'я тебе не підводить!
Не порожніє нехай гаманець!
Нехай завжди це свято приходить
З Новим щастям до тебе на поріг!





Ти немов для мене друга мама,
Можу ділитися я з тобою багатьом.
Нехай Новий рік не буде драми,
І щастя нове хай буде довгим.
І нехай Змія тобі несе
Політ чарівних настроїв.
Адже рік за роком життя йде,
Даруючи все більше вражень.


Скажу Вам без предубежденья
І з неприхованим торжеством:
Адже з Вами з мого народження
Ми пов'язані кровним спорідненням,
І нехай Ви далеко живете,
І зустрічі наші так рідкісні,
Але все ж таки – з Новим роком, тітка,
Всім расстояньям всупереч!
Відкритка з новим роком 2017 - роком Півня

Комментариев нет:

Отправить комментарий