пятница, 18 ноября 2016 г.

Найкращі в інтернеті вітання на новий рік 2017

Коханий, з Новим роком вітаю!
Як здорово, що ти є на землі!
З тобою одним я завжди бути бажаю,
Як багато значиш ти в моїй долі!
Хочу бути поруч снежною зимою,
І восени, і влітку, і навесні.
Повір, давно живу одним тобою,
Ти назавжди викрав мій спокій.
Бажаю тобі радості без краю,
Бажаю щастя, милий мій, навік.
Тебе люблю, ціную і люблю,
Ти – найдорожчий мій чоловік!

(Автор: Дементьєва Тетяна)

***

Ти поруч – і мороз зовсім не страшний,
Ми разом – і заметіль не замете,
Ти для мене так доріг і так важливий,
І щастя погляд твій ніжний мені несе!
Як сонечко в будь-яку негоду
Ти даруєш мені душі тепло.
Коханий, вітаю з Новим роком!
Як мені з тобою у житті пощастило!

(Автор: Дементьєва Тетяна)

***

Коханий, Новий рік наступить скоро,
Дванадцять разів проб'ють для нас годинник.
Ти – моя радість, моє світло і опора,
В тобі – мої надії і мрії.
Нехай збудуться всі плани, ожиданья,
І щастя триває довгі роки.
А у мене, повір, одне бажання –
Щоб поруч ти зі мною був завжди!

(Автор: Дементьєва Тетяна)

***

Новий рік, мерехтять свічки,
Відбившись у блиску очей.
Цей зимовий дивовижний вечір
Призначений лише для нас.
Посміхнися скоріше, коханий,
Настав наш зоряний час!
Щось важливе, мій милий
Я скажу тобі зараз!

(Автор: Дементьєва Тетяна)

***

Я білою сніжинкою
Растаю від любові,
Холодною дождинкой
Торкнуся твоєї щоки.
Слова прості знову
На вушко прошепочу:
Мій милий, з Новим роком!
Я так тебе люблю!

(Автор: Дементьєва Тетяна)

***

Вино золоте іскриться,
Чарівна ніч на двох,
І відчуття, що все це сниться,
В очах відбиваючись твоїх.
Нехай мить триває довше,
Нехай свято від нас не піде,
Немає щастя, повір, милий, більше,
Чим зустріти з тобою Новий рік!

(Автор: Дементьєва Тетяна)

***

Я вірю, не встигне розтанути сніг
І заграє у місячному сріблі,
Адже як приємно мені тебе привітати
З чарівним днем в морозному січні!
З тобою і холод зовсім непомітний,
З тобою світло в будь-які часи.
Коханий, з Новим роком! Будь впевнений –
З тобою я завжди буду поруч!

(Автор: Дементьєва Тетяна)

***

Старий рік вже не владний,
Він йде на спочинок,
І несучи всім море щастя
Настає рік інший.
Милий, ніжний мій, любий, –
Знову я тобі прошепочу, –
Самий кращий, самий головний,
Вітаю і люблю!

(Автор: Дементьєва Тетяна)

***

Новорічна ніч заіскриться,
Наче море чарівних вогнів,
І від щастя засвітяться особи,
Відразу стане навколо веселіше.
Але для щастя одне лише мені треба –
Бачити радісний блиск твоїх очей.
Мій улюблений, яка нагорода,
Що доля познайомила нас!

(Автор: Дементьєва Тетяна)

***

У новорічну ніч мені не спиться,
Сніг січневий кружляє за вікном,
Покривалом на землю лягає,
Прикрашаючи собою все навкруги.
Шкода, що ти не зі мною, мій милий,
Знай, я люблю також тебе.
Вітаю! Прошу, будь щасливим,
Тоді буду щасливою і я!
Відкритка з Новим Роком 2017 та Різдвом Христовим

Комментариев нет:

Отправить комментарий