пятница, 18 ноября 2016 г.

З новим роком 2017

Кохана, привітати з Новим роком
Тебе я в зимовий вечір поспішаю.
Хочу в любові зізнатися тобі знову,
До тебе одного всім серцем я прагну.
Ти – моє щастя, ти – моє дихання,
В тобі лише сенс життя я знаходжу.
Ти – ангел мій, саме чарівність,
Тебе ціную, тобою я дорожу.
Бажаю щастя, свята, веселощів,
Нехай радістю іскриться життя твоє,
І вічно тривають чудові миті!
Кошеня, як же я люблю тебе!

(Автор: Дементьєва Тетяна)

***

З Новим роком привітати кохану
Поспішаю в цей святковий день.
Мою ніжну, солодку, милу, –
Нікого немає на світі ріднею!
Нехай веселощі довіку не кінчається,
Нехай іскриться в келихах вино,
Адже у нас тільки все починається,
І, повір, усе буде добре!

(Автор: Дементьєва Тетяна)

***

З Новим роком, кохана!
Буде щасливіше всіх!
Ти така гарна!
Нехай ллється твій сміх!
Осяй світ усмішкою
У світлі ночі і дня.
Сам собі я заздрю,
Що ти є у мене!

(Автор: Дементьєва Тетяна)

***

Як я щасливий, дорога,
Що ти в житті моєму є!
Моя мила, рідна,
Бути з тобою – велика честь.
Нехай сніжинки пролітають
У світлі яскравих ліхтарів,
З Новим роком вас вітаю
І закохуюся все сильніше!

(Автор: Дементьєва Тетяна)

***

Вітаю, кохана, з святом!
Нехай проблеми йдуть всі проти.
Нехай подарунки, веселощі і радість нам
Принесе новорічна ніч.
Я бажаю тобі бути счастливою,
Ти прекрасніше всіх для мене!
І завжди будеш самої красивою,
Як же я обожнюю тебе!

(Автор: Дементьєва Тетяна)

***

Моя дівчинка мила, ніжна,
З новим щастям і нової взимку!
І в мороз, і в завірюху злий снігову –
Я завжди хочу бути лише з тобою.
Ти сьогодні така красива,
Немає слів, щоб сказати тобі все.
З Новим роком, рідна, кохана!
Будь щасливіші за всіх на землі!

(Автор: Дементьєва Тетяна)

***

У чарівну ніч ми запалимо з тобою свічки,
Друзів зберемо за гарним столом.
Хотів би я дивитися в очі твої вічно,
І думки мої в цю ніч:
Хочу, щоб ти була веселою, щасливою,
Щоб світлом завжди був наповнений твій погляд.
Адже усе для тебе – самою ніжною, коханою.
Ти поруч, і я цьому радий!

(Автор: Дементьєва Тетяна)

***

Чарівна ніч, ароматні свічки
І погляд, від якого я без розуму.
Нехай тривають ці миті вічність,
І йде обертом від любові голова.
Хай щастя на нас виллється без краю,
Я в болоті цьому прекрасному тону
І тихо шепочу: “З Новим роком, рідна!
Як сильно, як ніжно я тебе люблю!"

(Автор: Дементьєва Тетяна)

***

Новорічна ніч, всюди радість, веселощі,
Знову снігова казка увірвалася в наш дім.
Що за диво це прекрасне мить –
Запах ялини, шампанське, ти за столом.
Хай щастя і радість панують у житті нашої,
Я дарую тобі зірки, сніжинки, зорю.
Ти – мій ангел, мій світ, тебе нема у світі кращим.
Я тебе вітаю і дуже люблю!

(Автор: Дементьєва Тетяна)

***

Вітаю з Новим роком
І поспішаю сказати тобі,
Що в будь-яку негоду
Промінчик ти в моїй долі.
Для мене ти стільки значиш!
Я тебе обожнюю!
Нічого тут не виправиш –
Лише тебе одну люблю!
Вірш привітання на відкритці на Новий рік 2017

Комментариев нет:

Отправить комментарий