четверг, 17 ноября 2016 г.

Всесвітній День Без Тютюну - вірші, привітання

Сигарету не кури, не треба!
Ти не гірше інших, не грубей!
На недопалках слід губної помади
Лише викличе огиду до тебе..
Краще візьми в рот гілку бузку,
Гірку від ріс,
Щоб коханий, вдень весняним,
Терпкий присмак на губах забрав!


Кидай курити! Вставай на лижі!
Сьогодні день без тютюну!
Від нікотину зносить дах
Навіть у супермужика!
Сьогодні небо блакитне,
Білі без диму хмари...
Кидай курити! Ще не пізно
Здоровим стати напевно!


"Спробував разок ти закурити.
Увійшло в звичку, а назад дороги немає!
А багатьом людям неможливо з цим жити.
Куріння завдає тяжка шкода!
А адже кожен дорожить здоров'ям.
Кому зайві проблеми потрібні?
Адже треба жити, любити, творити.
Навіщо тобі куріння, скажи?
Ти думаєш, що кинути так легко?
Ти помиляєшся і дуже глибоко!
А адже здоров'я ніколи ти не повернеш
Подумай, для чого ж ти живеш?.."


Тобі бажаю натхнення!
Щоб були яскравими миті,
Вранці, ввечері, в обід
І притому без сигарет!
Бажаю з щирою любов'ю
Веселощів, радості, здоров'я,
Краси на двісті років,
Без звичних сигарет!




Проведи цей день без диму,
Без дурману солодких сигарет,
Подбай про своє здоров'я,
Щоб прожити набагато більше років.
Щоб легені вдихали свіже повітря,
Щоб організм дякував...
Відмовся від куріння –
Доведи, що вистачить твоїх сил.


Сьогодні я палити не буду!
На сніданок замість сигарети,
Я вип'ю чаю з бутербродом,
Знімання хачапурі і котлети.
Потім вирушу я на службу,
Пішки — а не в автомобілі,
І там я візьмуся за роботу,
Щоб забути про нікотині,
В обід же замість сигарети,
Я льодяників сжую жменю,
Доїм остиглі котлети,
На каву навіть погляд не кину!
У чому ж причина зміни?
Що ж кави замінив я чаєм?
Так день без тютюну ж сьогодні
Планетою всій ми відзначаємо!


Один лише день без тютюну
Спробуй і вийде!
Один лише день без тютюну -
І ти себе мучиш
Один лише день без тютюну -
Знайди ж сили відмовити.
Сказати собі – я не слабак,
Курити не буду більше я.


Геть тютюновий синій дим!
Його розженемо словом,
Щоб вічно молодим
Залишитися і здоровим!
У розчині отруйних смол
Курцем замочимо –
Адже нині за день такий прийшов!
І кожен заклопотаний
Всесвітнім днем без тютюну –
І дорослі і діти:
Нехай не підніметься рука
З сірника до сигарети!
Нехай цей страшний нікотин
В диму розтане синьому,
Щоб доживали до сивин
Всі громадяни Росії!
Всесвітній день без тютюну,
Звичайно, день хороший...
Я не готовий до нього поки,
І я курити не кину!

Комментариев нет:

Отправить комментарий