четверг, 17 ноября 2016 г.

Привітання з Новим Роком Хрещеника у віршах

Хрещеник, з Новим роком вітаємо!
Нехай з радістю він ступить на поріг.
Ми всі тобі, рідна ти наш, бажаємо,
Щоб Дід Мороз приніс любові мішок.
Щоб новий рік був радісним і яскравим,
А всі печалі щоб ти забув
І самі чарівні подарунки
Ти в це свято отримав.


Хрещеник, мій коханий,
З святом тебе,
Багато щасливих днів
Життя хай дасть люблячи.
Новий рік виконає
Багато мрій,
Дід Мороз подарує
Те, що хочеш ти.
Будь таким же милим
І твори добро!
Світ такий гарний -
Бережи його.


З Новим роком, дорогий наш похресник.
Незабаром він настане - Новий рік.
Дід Мороз, як нового життя вісник
Нехай тобі подарунок принесе.
Ну а ми побажаємо удачі
І здоров'я, міцного, як сталь.
Всі тебе сьогодні вітаємо!
Хай обходить стороною печаль!


Мій милий, хрещеник,
З святом тебе,
Який Дід Мороза обіцяє.
Нехай буде життя
Більш насиченою. Доля
Нехай тебе щастя обіймає.
Рости великим
І доброю людиною,
Будь гарним
І щирим навіки!


Мій хлопчик, хрещеник дорогий,
Сердечно вітаю
І новорічної гармидером
Накритися я бажаю.
Нехай береже тебе Господь
І життя буде, як у казці,
Завжди, що потрібно під рукою,
У любові, теплі і ласці.


Дорогий, коханий хрещеник!
Новий рік вже у дорозі.
Хоч сьогодні ми не разом -
Зустріч наша попереду!
Ми з тобою від народження
Ниткою пов'язані одного.
Будь здоровим, міцним, сильним
Ти і влітку, і взимку!
Допомагай сім'ї по дому,
Не забудь і про мене:
Адже ми не просто знайомі,
Ми з тобою - майже рідня!





Мій хрещеник ти дорогою.
З Новим Годиком, рідний!
Нехай до тебе прийде Дід,
Принесе великий мішок
З безліччю подарунків строкатих,
Для тебе і твоїх дорослих.
Щоб для всіх було веселощі
Радість, сміх і насолоду!


З Новим роком тебе, милий хрещеник!
Ти стаєш на рік дорослішим!
Я бажаю тобі лише чудесних
І безхмарно-радісних днів!
Нехай весь рік не втомляться збуватися
Всі твої бажання і мрії!
Я бажаю тобі залишатися
Добрим, світлим, який зараз ти!
Українська вітальна відкритка з Новим роком 2017

Комментариев нет:

Отправить комментарий