четверг, 17 ноября 2016 г.

День Батька - вірші, привітання

Дякую любий татку
Що ти дістався мені!
Люблю усмішку ясну,
Вона як світло у вікні!
Хочу щоб ти був щасливий
Успішний і здоровий!
ТИ самий чудовий
І найкращий з отців!


Хто навчить нас рибалити?
І ганяти по полю м'ячик?
Може мама навчити,
Але чоловік повинен бути.
Тато дуже потрібен дітям.
Найсильніший щоб на світі,
Щоб приклад молодим був,
Доньку ніжно щоб любив.
Побажаємо нашим татам,
Щоб не ставали старше.
Щоб любов супроводжувала,
А удача не втрачала.


Ти розумний, добрий, справедливий,
Дбайливий і кумедний!
Здоров'я, богатирської сили
Бажаю тобі, таточку рідний!
Душею залишайся юним,
І в океані дрібниць
Тримай в руках штурвал фортуни
І птаха щастя на плечі!


Батько... Як багато в цьому слові
Звучить добра і тепла!!
Хто як не він, при першому поклику
Допоможе серед суєти?
Ти міг придумати в будинку гри,
Коли на вулиці дощ капав,
Дивився зі мною мої мультфільми -
Ти просто найкращий тато!




Може він у футбол грати,
Може книжку мені читати,
Може суп мені розігріти,
Може мультик подивитися,
Може пограти він в шашки,
Може навіть вимити чашки,
Може малювати машинки,
Може збирати картинки,
Може прокатати мене
Замість швидкого коня.
Може рибу він ловити,
Кран на кухні полагодити.
Для мене завжди герой –
Найкращий ТАТО мій!


Привітання з днем батька:
Батько – не просто глава сімейства
Батько – надійний фундамент будинку
На ньому все тримається. І мені відомо
Що бути не може по-іншому.
Хочу привітати тебе я, тату.
І в день батька побажати здоров'я
Нехай все буде так як ти захочеш,
Ніхто тобі шлях не перечити!


Кого ми вітаємо з днем батька?
Того, хто колкою щокою при поцілунку
Торкався у дитинстві нашого обличчя,
Хто міг розвіяти нашу смуток будь-яку.
Того, хто нам, коли ми підросли,
Здавався самим розумним і надійним,
Кому в усьому довірити ми могли,
Кому все по плечу і все можливо.
Пройшли роки і зрілість до нас прийшла.
Ми зрозуміли: батько не всемогутній,
Але він мірило! Всі свої справи
Ми прагнемо зробити якомога краще.
І дивимося в постарілі очі,
В очі батька під похмурими бровами:
Схвалена їм моя стезя?
Пишається він нашими справами?
Сьогодні вітають всіх батьків
І я хочу всіх вас, батьки, привітати!
Терпіння вам і сил, і теплих слів,
І нехай нащадки кожен рід ваш славлять!!!


Милий тато, вітаємо,
Щастя, радості бажаємо,
Не сумувати, не засмучуватися,
Бути веселим, посміхатися.
Років до ста ще прожити
І завжди здоровим бути!
Листівки з днем батька

Комментариев нет:

Отправить комментарий