среда, 25 января 2017 г.

Привітання з 14 Лютого

Любові не бійся ніколи
Вона завжди дорожче
А якщо він скаже "Люблю!"
Ти відповідай: "Я теж!"



Коли ти часом нудьгуєш і щось тривожить тебе, ти пригадай, що в
світі є
серце, яке любить тебе!



Троянду зривала, бузок берегла,
Всіх забувала, тебе не змогла!



Бажаю почуття взаємності і взаємності почуття!



Якщо раптом я відкриюся
В день святого Валентина,
Як порядний чоловік,
Не обдурите мене?
Краще я візьму відмова,
Ніж обман любові від Вас.



Це свято надії, любові.
Валентинки - як снігурі,
Красногрудые птиці зими,
Нам несуть приближенье весни
І надію закоханим серцям.
В цей день шлях відкритий чудес.



Набридло бути одній.
Може, зустрінетеся зі мною?
Вас на чай я запрошую,
Кохаю - листівка на День всіх закоханих

Комментариев нет:

Отправить комментарий