среда, 25 января 2017 г.

Привітання з 14 Лютого

Зізнатися у почуттях є причина,
Сьогодні День святого Валентина.
Не важко підібрати потрібні слова,
Коли від любові йде раптом обертом голова.

Скажу тобі, що ти моє спасіння,
Усього мого життя насолоду!
Справжня Богиня, королева мрій!
Гідна букета з мільйоном троянд!






Нехай цей день, як шоколад c шампанським,
Розтане і на смак буде хороший,
Зі святом любові тебе прекрасним,
Цей день – він не схожий на інші!



Кольором червоним свято блищить,
І з посмішкою на обличчі,
Все грає і тріпоче,
Буд-то в грі!

Адже ти - найкращий, мій коханий,
І сьогодні буду чекати,
Від тебе я валентинку,
І дуже віддано нудьгувати!



Знаю коли то Валентин,
В нашому житті чудо сотворив,
З тих пір я не одна, ти не один,
І це свято нам потрібен!



З днем святого Валентина вітаю,
І як завжди дарую квіти.
Здоров'я, радості бажаю,
Гармонії, затишку, краси!



Ти коханий хоч куди:
Завжди гарний і веселий,
Сяєш немов як зірка,
І в житті цікавий!

В твоїх обіймах я горю,
Від погляду просто таю,
І бути з тобою завжди хочу,
Я мрію про тебе!






В день святого Валентина,
Є велика перспектива.
Зустріти свою половинку,
І подарувати їй валентинку!

Бажаю щоб і сталося,
Любов у душі раптом зародилася.
Життя краще стала в багато разів,
Без розбіжностей у важку годину!



Бажаю зізнань не скромних,
У свято всіх закоханих.
Дивуй і восхищай,
Подвиги ти роби!

Живи любов'ю і дихай,
Вірші про неї скоріше пиши.
Валентинку свою посилай,
Відповіді чекай і не нудьгуй!



Нехай Амур з небес вистрілить у тебе,
Щоб це свято зміг стати твоїм,
З 14 Лютого, живи завжди люблячи,
Люби інших, і будеш сам любимо!



Нехай здійснюються мрії,
В небі розриваються салюти,
Хай буде так як хочеш ти,
У найщасливіші хвилини!

Мій коханий, найдорожчий,
Вітаю з Днем святого Валентина,
Буває, що ми сваримося часом,
Але це для любові!



Чудовий день,
Чудовий свято,
Щоб сказати,
Як я тебе люблю!

І нехай наш союз буде,
Як завжди прозорим,
Вказуючи шлях,
У сімейну шлях!



Нехай наша любов розтопить всі замети,
Нехай кожен день буде спільний не суворим,
Нехай радість і щастя до нас скоро прийдуть,
Знаю, що сьогодні вони знайдуть дорогу!

Спасибі за те, що ти поруч зі мною,
Поділяєш проблеми і біди часом,
З тобою всі негаразди нам байдуже,
І життя неначе казка коли ми вдвох!



Об'єднуються закохані серця,
У свято 14 Лютого,
Святий Валентин всіх благословляє,
І любов планеті всій бажає!



З 14 Лютого вітання моє,
І хочеться сьогодні вигукнути,
Ти найкращий чоловік і мені пощастило,
Зміг в душу мою ти проникнути!

В твоїх обіймах, ніби горю,
І почуття все вище і вище,
Тобою мій коханий я дорожу,
Сподіваюся ти мене почуєш!



У Валентинів День я знаю,
Точно збудуться мрії.
Від усієї душі вітаю,
І дарую тобі квіти!



Яка добра картина,
І слів романтики не шкода,
Вітаю з Днем святого Валентина,
Ти крила мерщій свої розправ,

Адже це свято для закоханих,
Яким є і ти,
Хай буде вік твій не суворим,
Хай здійснюються мрії!






Рожеві листівки сьогодні всюди,
Ніжні слова звучать з вуст.
У серці кожного є місце диву,
І місце є для справжніх почуттів!

З днем закоханих хочу привітати,
Пристрасті, ніжності і ласки побажати.
Крила за спиною свої розправити,
І від щастя в хмарах на них літати!



І щоб не скінчилася любов!
Хоч і не любиш ти романтику,
Серйозний ти, мій реаліст,
Але будучи моїм обранцем,
Побажань отримай аж цілий лист:

Бажаю в цей день тобі веселощів,
Здоров'я, радості, удачі і любові!
Нехай життя буде сповнена везіння!
Мрії всі разом ми здійснимо!
Освідчення в коханні

Комментариев нет:

Отправить комментарий