четверг, 26 января 2017 г.

Поздоровлення коханому на 14 лютого

«Я так мрію вранці»
Я так мрію вранці
Відкривши очі, тебе побачити,
Пити разом чай вечорами,
Та навіть словом не образити.

Коханий, будь зі мною завжди,
І усміхайся мені, мій милий.
Повір, що в житті ніколи
Не захочу тебе покинути!


«Люблю тебе більше всього»
Люблю тебе більше всього
На цій величезній планеті!
Не шкода нічого для тебе,
Адже ти – моя радість на світі.

Без ласки твоєї і кохання
Повір, я страшенно сумую!
Мої поцілунки лови!
У нас все вийде, знаю.


«В любові не може бути інакше»
В любові не може бути інакше,
Ніж один за одного бути горою!
Будь-які складні завдання
Нам по плечу удвох з тобою.

Коханий, я з тобою мрію
Залишок життя провести.
Ти самий-самий! Точно знаю,
Зуміла я любов знайти!


«Самий коханий, самий бажаний!»
Самий коханий, самий бажаний!
Милий, добрий і довгоочікуваний!
Я полюбила чисто і ніжно,
Серце забилося так безтурботно!

Пишу смску, признанье святе,
Ти – весь мій світ, ти вино дороге!
Дай же мені вдосталь напитися тобою,
Життям одна не можу натішитися!

Прийми валентинку – частинку Любові,
Вірю, що ми разом будемо з тобою!
Ти ж мій ангел, моє натхнення,
Разом ми будемо, лише потрібно терпіння!


«Вітаю тебе, мій коханий»
Нехай же в день святого Валентина
Буде святом нашого будинку.
Щоб вічно любов у ньому цвіла
І теплом наповнювала серця.
Вітаю тебе, мій коханий,
З Днем святого Валентина!


«Як мені з тобою пощастило!»
Як мені з тобою пощастило!
Я так задоволена, всім на зло!
Справжній чоловік такий
Лише у мене є в одній!

З днем Валентина, любий!
Давай влаштуємо бенкет горою.
Нехай збуваються мрії,
І тільки я ти...


«Для мене велике щастя...»
Для мене велике щастя
Просто бути поруч з тобою.
З днем закоханих вітаю
І дарую свою любов!


«Коли побачила тебе»
Коли побачила тебе –
То не змогла очам повірити.
Ти ідеал, мрія моя –
І це я змогла перевірити.

Адже ми не перший день удвох,
Бажаю нам не розлучатися,
Адже разом через всі пройдемо,
Щоб один з одним прокидатися.


«Сніжний день лютого»
Зі святом закоханих вітаю!
В цей сніжний день лютого
Нехай пухнаста сніжинка
Поцілує тебе за мене!


«Мені потрібен тільки ти»
Не потрібно ні подарунків, ні квітів,
Мені потрібен тільки ти, мій милий.
А краще висловити мою любов
Допоможе День Святого Валентина.

Адже це – свято усіх, в чиїх серцях
Живе любов, і хто їй вірний.
Хочу все життя тонути в твоїх очах,
Ти будь у моїй любові завжди впевнений!


«Валентинку тобі відправляю»
Валентинку відправляю тобі,
З днем закоханих вітаю тебе.
Я тебе давно закохана,
Чому досі я одна?
Може, ти в мене теж закоханий?
Напиши, нехай мій збудеться сон!


«Я скажу тобі чесно і прямо»
Я скажу тобі чесно і прямо,
Нічого не хочу я таїти:
Ти зрозумій мене, мій впертий,
Лише тебе я хочу любити.

Набридли мені все гадання,
Без тебе не можу я жити!
Нехай лунає в день закоханих признанье:
«Я завжди тебе буду любити!»


«Свято всіх улюблених»
День Святого Валентина –
Це свято непростий.
Це свято всіх улюблених,
Для мене лише ти - такий.

Нехай любов твоя не гасне,
А в моїй впевнений будь.
Попереду чекає тільки щастя,
А розлуки позабудь!


«Прийми мою валентинку»
Прийми мою валентинку
І подаруй мені свою любов.
Я жити без тебе не можу,
Тебе дуже сильно люблю!


«Кохати і бути коханою»
Кохати і бути коханою –
Ось щастя на віки,
Але як же щастя крихке,
І як же грань тонка...

Я в цей день закоханих
Хочу тобі сказати,
Як це – бути коханим,
Ти повинен точно знати!


«Я тобою так солодко п'яна»
Знаєш, ти моя ніжність, гарна, світла.
Знаєш, ти моя гордість на всі часи.
І мрія до небес, дорога, заповітна.
Як вином, я тобою так солодко п'яна.

Так спасибі любові за прекрасні миті,
І спасибі тобі за чарівні дні.
Хай же щастям іскряться очі твої ясні,
Хай мені дарують закохані погляди вони!


«Хай сніжинки тебе обсипають»
Хай сніжинки тебе обсипають,
Хай біліють вії твої!
З днем закоханих вітаю!
З днем визнань і любові!


«Люблю, цілую в обидві щічки!»
Пишу валентинку, а руки тремтять.
Моя любов до тебе не знає перепон.
Пишу листа і ставлю крапку.
Люблю, цілую в обидві щічки!


«Бажаю тобі радісних перемог»
В день Валентина,
У свято всіх закоханих
Бажаю тобі радісних перемог.
Щасливим будь, веселим і коханим,
Забудь негаразди всіх минулих років!


«Наша любов не згасне з роками»
Нехай наша любов
Не згасне з роками,
Нехай життя знову і знову
Прикрашає квітами,

Нехай не торкнуться
Печаль і рутина,
Нехай відчуття прокинуться...
І з днем Валентина!


«Нехай тобі присниться сон»
Нехай тобі присниться сон
Про любов і щастя,
І прокинешся ти закоханий,
Забувши негоди.

У світлий Валентинів день
Зможеш ти зігрітись,
Адже любов моя, як тінь –
Нікуди не подітися!


«Мені цей світ не мил без вас!»
Як шкода буває, що пройшла
Пора балів і кринолінів,
І на дуелях вже давно
Ніхто не б'ється за улюблених...

Ніхто не ловить, тремтячи,
Лукавий погляд з-під вуалі,
І тільки Валентинів день
Ми відзначати не перестали!

Раніше повні туги
І смакуємо цю годину,
Коли ж він прийде і скаже:
«Мені цей світ не мил без вас!»


«Чекаю на тебе я, мій улюблений»
У це свято – день закоханих
Чекаю тебе я, мій коханий,
Щоб щастям сп'янілий,
Ти прийшов до мене, мій милий,

Щоб ми з тобою чудово
Це свято відзначали.
Приходь скоріше, чесно,
Дуже сильно я сумую!


«Я дуже тебе люблю»
Виглянь на вулицю –
Парочки цілуються!
Ти букетик мені послав,
Валентина день настав.

Ти, коханий, обійми
І до себе мене пригорни.
Дуже я тебе люблю,
Нікому не поступлюся!


«День Валентина — це день страждань!»
День всіх закоханих — він такий:
Сердечка, листівки, визнання...
Але якщо раптом подумати головою,
День Валентина — це день страждань!

Страждань тих, хто не знайшов любов,
І тих, хто любить безмежно...
Так нехай же це свято знову
Пройде для нас ніби непомітно.


«День святого Валентина»
У День святого Валентина
Хочу зізнатися тобі в любові!
Ти мій єдиний чоловік,
Хочу, щоб були разом ми!


«Валентинку мою прийми»
Валентинку мою прийми,
Мене з собою поклич.
З тобою готова йти на край світу,
А без тебе мені щастя немає!


«Я люблю тебе сильно, мій хлопчик!»
Я люблю тебе сильно, мій хлопчик!
Я згоряю від пристрасті, мій зайчик!
Мені швидше відповідь напиши,
В моєму серці пожежа загаси!


«Я хочу відчути твої поцілунки»
Я хочу відчути твої поцілунки,
Зізнаюся, що люблю тебе я.
З днем закоханих тебе вітаю
І любові взаємної бажаю!


«Прекрасний погляд мені твій настільки доріг»
Прекрасний погляд мені твій настільки доріг,
І так приємно чути мені визнання твої,
Мені подобається тримати тебе в обіймах
І просто відчувати подих любові.


«Та як не можеш ти зрозуміти»
Та як не можеш ти зрозуміти,
Що без тебе мені життя немає,
Прошу тебе, зрозумій мене
І валентинку напиши у відповідь.


«Валентинку тобі для початку пишу»
Валентинку тобі для початку пишу,
А при зустрічі в обіймах тебе задушу!


«День святого Валентина»
У день святого Валентина
Я зізнатися тобі вирішила,
Давно я тебе полюбила,
Про всіх я на світі забула.


«Це свято надії, любові»
Люби! Своєму серцю накажи.
Люби! Це свято надії, любові.
Валентинки, як снігурі,
Красногрудые птиці зими,
Нам несуть приближенье весни
І надію закоханим серцям.
В цей день шлях відкритий чудес!


«Не смійся наді мною, прошу»
Не смійся наді мною, прошу,
Твоєю любов'ю я дихаю.
А чи любиш ти чи ні, не знаю,
Але з Днем святого Валентина вітаю!


«Весь день тобі набридаю»
Весь день тобі набридаю,
Шлю валентинки і дзвоню!
І як же ти не розумієш,
Що я люблю тебе? Люблю!


«Я дарую тобі серденько»
Я дарую тобі серденько
І всі думки про тебе,
Немає прекрасніше на світі
Моєї ніжності до тебе!

Милий, ласкавий і добрий,
Стильний, без розуму закоханий.
Просто хлопчик мій коханий,
Ти такий неповторний!


«Не даруй мені розкішних квітів»
Не даруй мені розкішних квітів,
Поцілунком нехай буде нагорода,
Ти до моєї любові не готовий,
А мені щастя іншого не треба...


«Твоя любов – неначе сон»
Твоя любов – неначе сон.
За що ж мені таке щастя,
Так сильно ти в мене закоханий,
А я у тебе... Основа пристрасті

Лише у взаємності лежить.
Тебе хочу скоріше побачити!
І нас розлучити з тобою
Ні в кого, повір, не вийде!


«Ти щастя мені подарував»
Ти наче місяць молодий:
Чаруешь, сверкаешь, граєш.
А я як місяць над землею:
Кручусь-кручуся, звиваюся.

Але в небі цьому великому,
Ми один одного знайшли.
І лише завдяки тобі,
Збулися мої мрії.

Ти щастя мені подарував,
Хвилини ласки, насолоди.
Ти навчив мене, як треба жити,
Ти завжди був моїм спасеньем!


«Любов прийшла до мене раптово»
У старовинній казці йдеться,
Якщо вірити в чудеса,
Все обов'язково трапиться,
І щастя в двері постукає!

Любов прийшла до мене раптово,
Її зовсім я не чекала!
І ти, мій милий, самий кращий,
Відкрив мені на кохання очі!

Тебе всім серцем полюбила,
Всю ніжність, радість подарувала!
І ось тепер вже я щаслива
Спасибі, свято Валентина!
Валентинка на День святого Валентина для коханого

Комментариев нет:

Отправить комментарий