среда, 25 января 2017 г.

Побажання на день святого Валентина

Я тебе так сильно люблю, що готовий заради тебе дістати місяць з неба,
завалити тебе
сотнями яскраво-червоних троянд, вкрасти все що ти побажаєш.



День святого Валентина
Для закоханих найсвітліше,
І не знайдеться причини,
Щоб раптом забути про це.
Дарують дорогі подарунки,
Пишуть листи про любов,
І від слів чарівно спекотних
Закипає в жилах кров.



Нехай світить яскравіше сонце в небі,
Нехай райські птахи співають,
Хай будемо ми з тобою навіки,
Щоб довести свою любов!



Серед тисячі вогнів,
З легкістю
Небесної птиці,
В такті серця мого -
Світла Любов паморочиться.
Ти, той до кого
Вела мене доля.
З ким познайомила
Мене удача.
І для кого тепер
Пишу слова,
Які не зупиниш
Зливою плачу.
Ти дорогий мені,
Як сонячний потік
Пухнастого кошеняти.
Потрібніший води
Весняного квітки.
Я для тебе, ковток
Чого завгодно дам
З порожнечі.



Бажаю я, випивши келих до дна,
Щоб ти пройшов життя без перешкод.
Щоб любов навік була одна,
Щоб другом був вірним тобі успіх!



Не треба слів і зустрічей не треба
У заплавах чуттєвої весни,
А ось гляну разок - і добре,
Щоб довго-довго бачити сни.
В надійних таємниці не буду,
Признаньем пристрасним не парю,
Але знаю тільки - не забуду...
І ніколи не разлюблю!



Любові всі віки покірні,
Як мудрий класик говорив.
Так нехай поміж нас Амур моторний
Пурхає, не шкодуючи крил.
Так обнажим йому назустріч
Серця, красиво кажучи, -
Нехай їх стрілами калічить.
Може, не дарма, авось - не дарма...
Гарне серце з написом - Кохаю!

Комментариев нет:

Отправить комментарий