четверг, 26 января 2017 г.

Короткі Привітання Дівчині з Днем Святого Валентина

Подарую валентинку коханої,
Найніжнішою і солодкої з усіх,
Побажаю їй життя красивою,
Де її чекає багатство, успіх.


Між нами зараз кілометри,
Я тобі валентинку пишу.
Мені так хочеться крикнути крізь вітер:
«Я люблю тебе! Дуже люблю!»


В день Святого Валентина,
Так як свято це наш,
Вітаю і цілу,
Багато, багато, багато разів!


Нехай символ любові — валентинка —
Розповість про почуття моєму!
Хочу запропонувати День закоханих
Відсвяткувати разом — удвох!


Стара Легенда жива
І вірю, що незаперечна,
Така казка нам потрібна,
Щоб раз у році в день Валентина
Зізнатися мені в любові тобі
Тебе немає краще на землі!


Кохана! Прекрасне створіння!
Прочитай моє послання!
І прийми мою валентинку!
Я тебе дуже сильно люблю!


У день святого Валентина
Нехай стрілою амур своєї
Прямо в серце догодить.
І полюбиш ти взаємно
Самого кращого чоловіка!


У день святого Валентина зізнаюся:
Тебе люблю, сподіваюся на взаємність.
Ти відповідай мені, дуже чекаю.


В День святого Валентина,
(Він стосується і нас)
Вітаю і цілу
Багато, багато, багато разів!


В День Святого Валентина,
В добрий свято для любові,
Стань моєю ти половинкою,
Поцілунок і обійми.


Скільки зірочок на небі,
Скільки камінчиків у воді,
Стільки ніжних валентинок
Посилаю, кошеня, тобі!


Любові я нам з тобою бажаю
Величезною чистої як сльоза,
І щоб в житті посміхалися
Твої щасливі очі.


Дарую тобі я ці троянди,
І ці милі мімози.
Щоб ти завжди усміхалася,
Не ображалася на мене,
Адже в день Святого Валентина,
Повинна ти бути завжди кохана.


А я годинника не помічаю,
Коли з тобою ми вдвох.
Тебе я з днем закоханих вітаю,
Наповнений вогнем любові!


Я вірю в чаклунство любові,
В її таємничу силу,
І в День святого Валентина
Тобі шлю свої імпульси.


Твої губи солодше полуниці,
А очі - бездоннее моря,
Я бажаю ні дня без посмішки,
Ніколи щоб не знала ти горя.
У День Валентина нехай буде
Настрій тільки гарним,
Свою любов ми не забудемо,
А з роками тільки примножимо!


Готовий я землю цілувати,
Куди ступала нога твоя.
Готовий сліди твої шукати,
Щоб тільки ти не покидала,
Щоб завжди була зі мною.
Моя улюблена прекрасне!
І в день закоханих, свято твій,
Бажаю бути такою ж пристрасною!





Хай щастя не проходить повз,
У любові звичайно пощастить!
І День Святого Валентина
Хай буде в житті цілий рік!


Почуй у валентинке стукіт серця живого
Як ти можеш любити когось іншого,
Коли я від ревнощів рву і мечу!
Щоб наші серця були разом, хочу!


Зі святом закоханих
Привітати тебе поспішаю.
Не сумувати, а посміхатися
У цей день тебе прошу.


Посилаю валентинку, у вигляді серця мого.
Але вдивися скоріше в картинку - там знайдеш ти і своє.
Адже бувають чудеса: було серце, стало два.


Всі найсвітліші, найніжніші
Сьогодні тобі присвячую слова!
Нехай розтануть від любові снігові гори,
Адже в день Валентина на серці весна!


Святого Валентина вшановує Земля,
Планета від любові зійшла з розуму,
І я сходжу, бажаючи лише тебе.
Любов моя, рятуй мене скоріше!


Юні серця вінчав добрий Валентин,
Закоханих було багато, а він на всіх один!
Тебе я «Валентинку» сьогодні подарую,
Адже вголос сказати не смію, що Я тебе люблю!


Ти граційна, як пантера,
Ти сексуальніша, ніж «Плейбой»,
І став твоїм я кавалером!
О, як мені пощастило з тобою!
Хочу скоріше тебе побачити,
Щоб знову ніжно цілувати!
І день Закоханих не образити,
А в казку свято перетворювати!


Коханій дівчині своєї
Такий бажаю залишатися.
Мрії твоєї захмарною
Нехай буде судилося збуватися.
Дивлюся в улюблені очі,
І тонкий стан твій обіймаю,
Люблю, хочу тобі сказати,
Що тільки мрію про тебе!
Валентинка коханій на День святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий