среда, 25 января 2017 г.

Привітання з Днем святого Валентина

Перейнялася кожна сніжинка,
Цим святом любові,
Тобі в подарунок валентинка,
З посмішкою ти її прийми,

День Валентина до нас примчав,
І я хочу бажати тобі,
Щоб це свято тільки з кимось відзначався,
І щоб урочисто, а не наодинці!






Яка дивовижна картина,
Серця, визнання і любов,
З Днем святого Валентина,
Нехай це триває знов і знов!



Бути закоханим – це щастя,
Ти прийми вітання мої,
Нехай геть відходять негоди,
Все завжди лише для любові,

І не даремно це свято був створений,
На чотирнадцяте лютого,
Навіть в небі зірки вишикувалися,
В знак сердечка, тобі від мене!



Чотирнадцяте блищить лютого,
Все в валентинках осыпано колом,
І такі побажання від мене:
Любові тобі, і радості у всьому!



Любити по-справжньому не просто,
Любити це буде великий труд,
В коханні потрібні і ніжність і завзяття,
І на роки, а не на кілька хвилин,

У такій любові тобі і я зізнаюся,
У справжній, а щоб назавжди,
Я в День святого Валентина вітаю,
З чотирнадцятим пустим лютого!



З такою як ти не потрібно будувати щастя,
Адже воно є вже з перших хвилин,
І з першої зустрічі я переможений на частини,
Твої очі спокою не дають!






Прекрасний привід для того,
Щоб у листівці подарувати свої зізнання,
В День Святого Валентина, в честь нього,
Пройде сьогодні не одне побачення,

І нехай ти не будеш осторонь,
Нехай це свято пристрасть тобі подарує,
Щоб твоє серце було як у вогні,
І в самоті свято не залишить!



Ніхто не в силах перед нею встояти,
Це мова звичайно про любов,
Тебе я з святом бажаю вітати,
Прийми ж валентинку від душі!



У День святого Валентина
Тебе привітати є причина!
Адже ти коханий чоловік!
Мені зробив солодкого життя на століття!



Супутник життя ти мій прекрасний,
Даний золотко!
Так нехай же в День святого Валентина,
Мрії твої здійсняться!



Спасибі тобі, що на світі ти є,
Що любиш мене для мене це честь,
Бути поруч з тобою, тебе підносити,
І щастя у Бога тихенько просити!

Ти найкраща в світі кровинка моя,
Віддам все що хочеш повір за тебе,
Ти принадність загадка сама краса!
Малятко тигриця люблю я тебе,

Ти промінь весняний заряд теплоти,
Безцінний алмазик, мої всі мрії,
Я із святом всіх закоханих привітаю тебе,
Бажаю здоров'я цілу люблячи!



В День святого Валентина!
Бажаю бути завжди коханою,
Любити себе, любити чоловіків
І бути щасливою без причин!



Свято любові, лютий нам малює,
І надихає на гарні слова.
Твоя посмішка як завжди хвилює,
Та так, що кругом голова!

Моя любов до тебе нестримна,
Ти найкращий чоловік на землі,
Хочу завжди я бути тобою кохана,
Хочу завжди бути віддана тобі!



Пишу чотири рядки
Але тільки для тебе
Цілу в твої губки
Люблю, люблю тебе!



Є щастя на світі – ти моя половина!
Вітаю сьогодні з Днем святого Валентина!
Спасибі за те, що ти поруч скрізь,
Поділяєш радість, і допомагаєш в біді!



Я таку листівочку,
Для початку підпишу,
А при зустрічі зацелую
І в обіймах задушу!



Все для почуттів, любові,
Це День святого Валентина,
Я дарую визнання свої,
Хочу щоб знала, що мною ти кохана!

Нехай валентинка, що написана віршами,
Тебе зігріє в лютневі дні,
Любов завжди буде між нами,
Бути разом неможливо без любові!






Я вітаю з цим днем,
Як я пишаюся, що ми удвох,
Всі розбіжності нехай піду,
Амур вкаже добрий шлях!



Зі святом мій солодкий,
Я тебе люблю!
Вибач якщо рідко,
Ті слова кажу!

Показати свої почуття,
Не завжди так легко,
Але я дуже сумую,
Коли ти далеко!
Відкритка про кохання віршом на День святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий