четверг, 26 января 2017 г.

Привітання з днем святого Валентина коханому

Коханий, красивий і самий гарний,
Такого як ти більше немає.
Ти найрідніша і ні з ким не схожий,
Єдиний мій чоловік.

Тебе полюбила за ніжність і ласку,
За розум і посмішку твою.
З тобою я принцеса! А може я в казці?
Але щаслива, ніби в раю!

Святий Валентин нам желанье виконав,
І ми зустрілися з тобою!
Ти — щастя моє, ти завжди це пам'ятай!
Не потрібен ніхто мені інший.

Ми з тобою дві половинки
І ніхто не заперечить,
Що розлука нам з тобою
В цьому житті не загрожує!

Я люблю тебе безумно
І тону в твоїх очах,
А коли мене цілуєш —
У мене всередині все «Ах!»

У день закоханих
Я готова на руках тебе носити,
Тільки сил боюся, не вистачить —
Залишається лише любити!

Я тебе хочу привітати
З Днем святого Валентина,
І тобі бажаю щастя,
Мій єдиний, коханий.

Я Буду завжди з тобою
І в спеку і в холод,
Я інших не помічаю,
Ти один мені потрібен.

У День святого Валентина
Серце подарую я,
І всьому світу зізнаюся,
Що тебе я люблю.


Сьогодні в день лютневий, зимовий
Тебе поспішаю привітати, милий.
«З Днем Валентина» — прошепочу,
Тебе люблю я не жартую.

Бажаю радості і щастя
Тобі побільше пережити,
Хай буде все у нас чудово,
Нехай будуть почуття вічно жити!

Мені з тобою добре кожну хвилину,
Вдень і вночі, в общем-то, в будь-який час доби.
А ти знав, що я тобі понад судилася?
Так-так-так, не дивуйся, тільки я одна.

Так святий розпорядився, він же — Валентин.
А ще, — що мені судився тільки ти один.
Так давай не будемо сперечатися, адже йому видніше,
І з тобою насолодитись щастям цих днів.

Вітаю, мій дражайший в світі людина,
З теплим святом закоханих, не дивлячись на сніг.
Все тепло, що в серці я тобі пришлю,
Щоб ти знав, що я тебе одну люблю.

В день святого Валентина,
Вітаю я тебе.
Щастя, радості бажаю,
І міцного здоров'я.
Що б ти зустрів Амура,
В середині лютого.
Нехай розповість вітання,
Що я йому передала.
Я не дурна,
Я красива і розумна,
Приходь до мене сьогодні,
Буду дуже рада я.
Бенкет утнемо, будуть танці,
Просто я люблю тебе!

Не лук, і навіть не гвинтівку,
А автомат з оптичним прицілом
В руках Амур стискає спритно
Коли знову йде «на справу».

Тепер не скажуть, що Амур — мазило.
І ми з тобою, коханий, так попалися:
Однією нас кулею приголомшило,
Коли ми в День закоханих зустрілися.

Сьогодні, до речі, наша річниця,
І від «простреленого» серця свого
Хочу привітати з Днем святого Валентина
Тебе — любов мою і друга мого!

З днем закоханих дорогою.
Без тебе сумую.
СМС я від тебе
Годину не отримую.

Може ти заснув улюблений?
Може про мене забув?
Посилаю Купідона
Щоб серце прострілив.

Я розніженої стала долею,
Як весна після зимового льоду.
Закрутилася лютневої любов'ю,
І в тебе я тепер закохана.

Вітаю тебе, мій коханий,
У день закоханих молюся тобі.
Під покровом святою молитви
Добре щоб було тобі!

Ти прийми, коханий мій,
Просту Валентиночку.
В день такий особливий
Люблю тебе кровиночку.
Не лайся, а бери
Маленький подаруночок.
Були б гроші — три тищі
Купила б ящик баночок.
Алюмінієвих таких,
Пятисотграммовых.

Сяє сонечко в келиху,
Любов'ю він сповнений до верху.
Любити я вічно обіцяю,
Адже ти мій самий сильний, вірний!

Завжди мрію про тебе я,
Сумую часто і сумую,
Але від того лише, що не разом
Всі 365 днів в році!

Це миле серденько
Полетіло на ґанок,
А звідти на балкон,
Де крапель і передзвін,
А звідти раптом на дах...
Де ти? А тебе не чую!
Ось воно! Повернувся в будинок,
Де нам добре удвох...
Нехай воно до тебе летить,
Валентин благословить...

Тільки наш, без сумніву,
Це свято, коханий,
З самих перших митей
І весь день до кінця!
Нехай весь світ з упоеньем
Бадьоро — невтомним
Образків — привітань
Розсилає серця —
Тільки ми є на світі!
І сьогодні, я знаю, —
Все тепло валентинок
Буде гріти тільки нас.
Світ наш свято відзначить,
І нехай всі побажають,
Щоб ми були єдині
Кожна мить як зараз!

Сьогодні свято усіх закоханих.
Я закохана в тебе давно,
Але ось зустрічаємося недовго,
А мені з тобою так добре.

Хочу, щоб ми з тобою, мій милий,
Літали часто в небесах.
Хочу, щоб ми з тобою, коханий,
Трималися за руку завжди.

Що тобі хочу сказати?
Ні, не буду нині брехати.
Зайка ти мій дорогий,
Я сумую, милий мій.
Сон до тебе хай прийде.
Солодкість, ніжність принесе.
Нехай присниться тобі,
Що цілуємося скрізь,
І при зорях в кущах,
І в густих лопухах,
І в зеленому лісі,
І на синьому ставку,
І серед білого дня,
Адже я люблю тебе!
Прикольна листівка для коханого

Комментариев нет:

Отправить комментарий