пятница, 3 марта 2017 г.

Вітання з 8 Березня

З весняним днем, не морозним,

З днем веселим і мимозным,

З днем безхмарним і сніжним,

З днем схвильованим і ніжним,

З днем просторим і сюрпризным

Нашим славним жіночим днем!

***

Весна — розпусниця прийшла.

Восьме березня жінок славить.

Кого полюбить іль ославит,

Чи подарує два крила?

Вирішить всі жінка сама,

Зведе з дороги і з розуму!

Вірші на 8 Березня сестрі, коли ми у сварці
Сестру мою улюблену

У восьме березня вітаю,

Тобі про головне кажу –

Тобі я радості бажаю.

Забудь про сварки, як часом

Один одного навіть били!

Ми стали дорослими з тобою,

Образи дитячі забули!

Дивіться також Весна 2017: головні тренди макіяжу
***

Сестра, хороша людина,

Моя прекрасна подруга,

Секретів знаєш більше за всіх,

Адже ми розуміємо один одного.

Хочу тобі я побажати

Такою ж яскравою залишатися,

І наречених – не злічити,

І ніколи не помилятися.

***

Ти, сестро, як нагорода,

Мені пощастило, що ти є!

Бути твоєю сестрою — відрада,

Не вважай це за лестощі!

З Жіночим днем тебе, рідна,

Вітаю всією душею.

Щирої любові бажаю,

Радості тобі великий.

Натхнення і удачі,

Ніжних і сердечних слів,

Нехай твоя душа не плаче,

Хай береже тебе любов.

Вірш бабусі на 8 Березня від внучки до сліз
Дорогу бабусю більше всіх люблю,

Їй подарунок вибрала. У березні подарую.

Сріблиться у волоссі ниткою сивина,

Говорить про життєвому досвіді вона.

Рум'яні Пироги пашать на столі,

Навіть одужувати з нею веселіше,

Немає на світі бабусі краще і добріше,

Ось про це і скажу в жіночий свято їй.

***

З святом тебе, бабуня,

З першою звісточкою весни,

У жіночий день бажає внучка,

Щоб здоровою була ти.

Ніколи, щоб не хандрила,

З гумором була на "ти",

Щоб на місці не сиділа,

Втілювала, щоб мрії.

Залишайся дамою з шармом,

Романтичною, діловий,

Милою, доброю, променистою,

Сліпучою такий.

Читайте також Подарунки на 8 Березня: чим порадувати улюблених жінок
***

З моєю бабусею удвох

Дуже дружно ми живемо!

Разом ми ходимо гуляти,

Разом ми лягаємо спати,

Разом моєму ми посуд —

Правда, правда! Брехати не буду!

Ми не любимо сумувати,

Можемо заспівати і станцювати-

Буде бабуся мені плескати,

Ну, а я — кружляти, топати!

Не вередувати намагаюся,

Сліз не ллю, а посміхаюся —

З нею ми великі друзі,

Тому що ми — СІМ'Я!

Привітання з 8 Березня колишній дружині
Давно вже розсталися ми з тобою,

Не вийшло так буває деколи,

Тепло в душі я бережу до тебе завжди,

Хоч всі точки над "і" розставила доля.

З святом 8 Березня, колишня дружина,

Хай щастя посміхається тобі завжди,

Бажаю тобі тільки радості, добра,

Нехай всі печалі зникнуть назавжди.

***

Сьогоднішній день

Приніс нам тепло,

Тобі несу бузок,

Я всім ворогам на зло.

Квітни і багатій,

З зимою ти прощайся,

Рости моїх дітей

І на мене не ображайся.

Читайте також 23 лютого охляв. Які свята в Україні зникнуть
***

Мила моя, люба моя,

Хоч і колишня дружина,

Нам, напевно, розлука,

Була обом так потрібна.

Зате тепер з тобою друзі,

Тебе я вітаю,

І чесно, від душі, від серця,

Тобі я щастя побажаю!
Картинка з 8 Березня бабусі

Комментариев нет:

Отправить комментарий