воскресенье, 17 декабря 2017 г.

Привітання з Новим роком Собаки друзям

Собака людині друг,
Відомо це всім навколо,
І раді ми того вже дуже,
Адже рік її прийти до нас хоче!
Ми чекаємо його, ми одному раді,
І найкраща нам всім нагорода,
Що до нас в компанію друзів,
Прибуде тільки корешей!
А значить з Новим вас, друзі,
З Собаки роком від мене! ©

Привітання з Новим роком собаки

Піщинки днів летять до біса,
І всюди хаос, шум і гам,
Все суєта, що так притиснула,
І року доля вже настала ...
Я думаю, можливо все ж,
Надія в Новому нам допоможе,
Уміння наше, наш натиск,
Чи змінить обридлий дурниця!
І рік йде до нас собаки,
Ми в світі, будемо жити без бійки,
Все в захваті і достатку,
І дні прийдуть, що дуже солодкі!
З таким ось роком Вас, друзі,
Хочу привітати від себе! ©

Привітання з Новим роком собаки

Хто відданий нам всім без залишку,
З ким життя прекрасне і так солодка !?
Лише один, лише той хто вірить в нас,
Чи не підведе хто в скрутну годину.
І до нас такий ось один поспішає,
Щоб підтримати, підбадьорити,
Адже не дарма рік Собаки чекаємо,
З тим щоб комфортно було в ньому!
Вам радості великий на світлі,
Щоб не ганялися ви за цим,
Бажаю в новому Вам друзі,
Особливо, трепетно, люблячи! ©



Привітання з Новим роком собаки коханому
Ми разом виглядаємо особливо,
І переконати тебе в тому щоб,
Готова витися я навколо,
Ти більше мені, ніж просто друг!
Ти мені любов, ти мені доля
Улюблений просто для мене!
І в рік йде знай одне,
Що є в ньому те, що судилося,
Мені в почуттях проявляти до тебе,
І вірність виливати ззовні!
Улюблений, з роком що собаки,
Я вітаю шлю все знаки,
Що також буду я вірна,
Як пес господаря, завжди!
З надією правда на одне,
На ласку і душі тепло,
Що ти дарувати мені будеш вірно,
І наш союз тоді - нетлінний! ©

Привітання з Новим роком собаки

Привітання з Новим роком собаки улюбленої
Ми знаємо як буває вірний,
Друг людини - вірний пес,
Він багато разів в тому перевірений,
З собою він краще приніс!
Адже рік його ми чекали довго,
З надією дивимося, ловимо погляд,
Що дозволить і що допоможе,
І кожен буде в новому радий!
А я клянусь, я присягаю,
Що будуть вірний як і він,
Щоб життя улюбленої була раєм,
Щоб життя було як віщий сон! ©

Привітання з Новим роком собаки

Я безмежно так люблю,
Подібно вірному, що псу,
У ніг що ляже в солодких снах,
Як в неземних, великих дарах!
Любов моя, ти знай завжди,
У будь-світі часи,
Те буде навіть рік що пса,
Люблю, люблю і лише тебе!
Однак вітаю з новим,
Що роком обернеться швидким,
Тобі піднесу у віршах,
Будь щаслива, до слова - Ах! ©



Привітання з Новим роком Собаки колегам
Ми немов гончаки собаки,
Все рвемо, прагнемо все вперед,
Буває, мало не до бійки,
В процес робочий ліземо, ось!
Але в майбутньому, до нас прийшов,
Сподіваємося на те ми всі,
Щоб колегам на роботі,
Довелося легше б в долі!
Адже рік Собаки до нас приходить,
А то помічник вірний нам,
І нехай тепер сама ганяє,
За всіма заплутаним справах!
Вас з Новим роком вітаю,
Колеги, кращого за все,
Нехай нас робота надихає,
А також радує ще! ©

Привітання з Новим роком собаки

На прив'язі ми як у будки,
Все на роботі через добу,
У працях, колеги, всі в бігах,
Лише слово тут підходить - АХ!
Але ось змінюється раз на рік,
Праць звичних наших хід,
Тому причиною оновлення,
Що року є пріображеніе!
Який буде роком пса,
Вас з цим святом, друзі!
Всіх вам бажань виконання,
Здоров'я, щастя, настрої! ©



І знову чередою дні,
У роботі і працях пройшли,
І знову рік змінює знак,
Мабуть комусь треба так!
І по-східному тепер,
Собаки рік «стукає в двері»!
Я з ним, колеги, вітаю,
На службі кожному бажаю,
Щоб ланцюг довше б у нас,
Щоб в мисці типу щось м'яса,
Щоб господар нас любив,
За холці гладив, смикав!
Щоб життя, як у улюбленця - пса,
Весь новий рік, від «А» до «Я»!
Універсальна листівка з Новим роком 2018

Комментариев нет:

Отправить комментарий