среда, 14 сентября 2016 г.

Вірші з Ювілеєм 65 років

"Текст привітання на день народження 65 років"

Лунає дзвінок у двері
Прилетів наш поздравок!
Де ж тут наш іменинник?
Цілувати хочемо: чмок — чмок!
60 і 5 — не багато!
Ще довга дорога
Попереду тебе кличе,
Потрібно рухатися вперед!
До городу і прополці,
До молодшому онукові на «ялинку»,
На курорт чи в гастроном,
Відпочинеш ще потім!
Дорогий наш іменинник,
Накати і ти «полтинник»!


Мудріше вас на світі не знайти,
Ви допомагали ділом і порадою!
Сьогодні вам вже – шістдесят п'ять,
Бажаємо вам добра і море світла!
Ви такі розумні і щиро ласкаві,
Ви молодь того ж навчіть!
Здоров'я вам і радісною пори,
Щоб було все, чого давно хочете!


"Привітання на 65 років"

Від ювілеїв не піти.
Вони наздоженуть кожного, як птахи.
Але головне — крізь роки пронести
Тепло душі, щирості частку.
У Вас сьогодні 65-річний ювілей.
Ми від душі вітаємо Вас!
І в житті головного бажаємо:
Здоров'я, щастя радості
І років до ста без старості!


"Привітання з днем народження колезі на 65 років"

Від колективу багато залежить,
Особливо, якщо хто — небудь вигоди шукає.
Однак нам вже пощастило,
І всім зовнішнім ворогам на зло.
Ми дружбу у колективі зберегли
І недругам дороги все закрили.
Сьогодні у нашого колеги день народження,
А значить, буде колективне веселощі.
Тебе ми з 65-річчям привітаємо,
І всі побажання свої тобі направимо.
Кар'єра нехай твоя «повзе» лише вгору,
А ти гідний цього, вже мені повір.


У 65 приємно згадати,
Як юність пройшла жвава.
Життя задоволенням наповнити —
Свобода, як зірка зійшла!
Нехай споглядальність і радість
Подарують сенс і щастя Вам!
Нехай тільки красу, смак і солодкість
Прикрасять почуття і слова!
Хвороби хай не відвідують,
Рідні люблять, люди поважають!
Природа Вам нехай присвячує
Свій чудовий наряд!


"На 65 років вірші"

У шістдесят п'ять років своїх
Виглядаєш чудово!
І здоров'я на двох –
Це не марно!
Прийми вітання
І залиш сумніви!
Життя йде і попереду
Нові звершення!


Що ювілей вам побажати?
Здоров'я, радості і щастя!
І щоб у свої 65
Не знали ви біди!
Вам присвячуємо поздравок
У ньому побажань багато!
Сміх — запорука довголіття,
Вам — довга дорога!
Нехай від життя лише добро
Приходить повсякденно.
І радісно, світло,
І як завжди душевно!


65 – прекрасна пора,
Спокійно можна відпочивати!
Адже не були праці марними,
І час каміння збирати!
Нехай онуки радують успіхами,
А діти дарують вам тепло!
Щоб були вашими втіхами
Здоров'я, радість і добро!


"Привітання з днем народження бабусі на 65 років"

Бабуся мила моя,
В цей день календаря
Розповісти тобі хочу,
Як сильно я тебе люблю.
Про привітання не забути.
У 65 бажаю бути,
Такий, яка ти завжди.
Ти промінчик світла і тепла.
Зморшки були, щоб від сміху,
А сльози — щастя і успіху.


"Вітання з днем народження дідуся на 65 років"

Дідусь, ти найкращий,
Ти світлий яскравий промінчик.
Нас ти, онуків, обожнюєш,
Все нам робити дозволяєш.
Сьогодні твій, звичайно, день,
Адже це ж твій ювілей.
65 виповнилося тобі,
І вдячний ти долі.
Бажаємо ми тобі кохання,
Ти тільки від неї не втечи.
Ще тобі здоров'я і удачі,
І небувалого врожаю на дачі.


Сьогодні добрий буде ювілей.
Зібрали багато тут гостей.
Вони прийшли тут розповісти,
Як щастя вам треба дістати.
У 65 хочемо ми побажати тобі
Здоров'я богатирського не займати.
Для всіх опорою будеш ти,
Прикладом мужності, душевної чистоти.


"Привітання з днем народження другу, подрузі на 65 років"

Шістдесят п'ять років тобі,
Виповнюється, мій друг,
І сьогодні, в день народження,
Всі твої друзі навколо.
У це свято я з любов'ю
Лише добра тобі бажаю,
Щастя, миру і здоров'я.
З ювілеєм вітаю!


Ми тебе з роками більше любимо,
Так що ти не смій взагалі сумувати!
Тебе ми ніколи не позабудем
І ще багато разів за день народження будемо пити!
Ти лише радуйся знову і знову,
А також веселися знову і знову.
Вітаємо тебе, і повір — це ново,
Адже сьогодні тобі 65!



"Добрі привітання з др на 65 років"

Сьогодні вам 65,
Пора обід вам накривати,
З друзями є величезний торт,
І випивати за кожен тост!
Веселощів вам бажаю я,
Адже з вами всі ваші друзі.
Ще здоров'я побажати,
І не сумувати, не сумувати!


Сьогодні свято для тебе.
Зібралася вся твоя рідня.
Прийшла привітати, побажати
Нам теплих слів всіх не сказати.
Дедуле нині 65
Хочемо здоров'я для нього з оцінкою «п'ять».
Тобі, як добру молодцю
Повір нам буде все до лиця.
І сивина, що на скронях,
Зморшки з краю на очах.
За все тобі дякуємо,
Слова спасибі дружно говоримо.


"Вірші на день народження 65 років"

Ти багато в житті повідав,
Напевно, втомився трохи.
Але віримо, що зійдеш ти з корабля на бал,
Адже у тебе ще довга дорога!
В твій ювілей хотіли б побажати
Здоров'я багато, радості і сміху!
Щоб юні твої 65,
Ти був завжди на стороні успіху!


Скільки сліз ти проронила
За все життя своє, рідне.
Ти печаль всередині зберігала,
Усіх від горя захищаючи.
Року посріблили скроні,
Очі ж досі горять.
Зморшок трошки з'явилося,
Тобі на все начхати.
Адже в 65 ти молода,
Нехай не тілом, а душею!
Ти наша рідна бабуся —
І любимо ми тебе такий!


"Привітати із 65 річчям"

Ну от, тобі 65,
З чим вітаю від душі.
А пам'ятаєш молодість? Сказати
Хотіли все : «Жити не поспішай».
А я тобі скажу: «В будь-яких умовах
Назустріч щастю поспішай,
Тим, ким є, пишайся -
І життя тобі зарукоплещет стоячи».


Сьогодні ми прийшли привітати
Бабусю, маму, дружину,
Довелося справи нам все відставити,
Турботу вибрали одну:
Що нам сказати тобі сьогодні,
Як проявити свою любов,
Нехай наші дні твоєю турботою
Зігріті будуть, знову і знову!
Сказати бажаємо: ця дата
Десятків шість, ще п'яток
Тебе не старить, ти — багата
На красу, — наш поздравок!


Сьогодні вам – 65,
І я добра хочу бажати,
І від душі хочу сказати,
Гідні ви, щоб наслідувати.
Здатний мудрий дати пораду,
Живіть багато-багато років,
Бажаю щастя і добра,
І цього тепла!

Комментариев нет:

Отправить комментарий