среда, 28 сентября 2016 г.

Привітання з Днем у віршах

Тетянин день не дарма зимою зазначають!
Адже так красиво, коли в морозній тиші
Сніжинки на твоїх віях ніжно тануть,
Виблискуючи на сонці, ніби щастя сльози!
Я вітаю тебе, Танечка, з душею!
Бажаю теплих зустрічей і свят блискучих!
Успіх, удача буде хай завжди з тобою!
Любові тобі бажаю бурхливої, справжньою!


Є на світі дівчина з ім'ям Тетяна,
Від якої без вина я закохано-п'яний,
Хороша як лялечка, і ніжна як троянда,
Гнучкий стан як російська біла береза!
Дівчина з тим ім'ям - юна богиня,
Немає миліше імені, ніж Тетяни ім'я.
З днем святого ангела, Танечка, прийми
Ці троянди червоні в знак моєї любові!


У Тетянин день я з поздравленьями бігу
До прекрасною самій дівчині на світі!
Слова кохання і ніжність березі,
Щоб подарувати тобі! Пестить вітер
Твоє обличчя і волосся твої.
Той вітер у таємній змові зі мною!
Дивлюся очима, повними любові!
Танюша, я так щасливий бути з тобою!


Ти в свято призначений свій
Красиве одягни,
Нехай буде він щасливим
Тетянин скромний день.
І хмара з образами -
Уносить вітер геть.
Наповнена флюїдами
Нехай буде свято ніч.
А ти така мила
Пройдеш – чоловіків маня,
І бубушки, красива -
Прошепчут про тебе.


Сьогодні встану незвично рано,
За стіл усядусь, сповнений натхнення.
І напишу в листі тобі, Тетяна,
Від усієї душі віршами привітання!
У Тетянин день тобі добра бажаю!
Везіння, пристрасті, щастя і здоров'я!
І нехай у твоїй душі вогонь палає!
Вогонь, що називається любов'ю!


Тетянин день - не просто свято.
Він для мене всіх днів світліше:
Імен на світі багато різних,
Але іменних небагато днів.
І серед них знайдуть земляни,
Не знаю, як в інших світах,
Всього один такий - Тетянин,
Що мені миліше всіх інших.
А тому, що в день заповітний
Душу вилити любов поспішає
Не всім, а конкретної особистості -
Тобі, Тетяно! - світло душі.-
І поетичне слово
Летить із уст само собою,
І серце готове вистрибнути
І пуститися в танок перед тобою!





У Тетянин день, моя улюблена Тетяна,
Я подарую тобі букет з теплих слів!
В любові тобі я визнаватися не втомлюся!
Я кожен день про це говорити готовий!
Я довгих років тобі, Танюшка, побажаю!
Ти моя радість! Без вина тобою п'яний!
Шалено щасливий, що сьогодні вітаю
І обіймаю ту, що краще за всіх Тетян!


У Тетянин день, день студента
Ти повинен бути веселим!
Але – не перепити абсенту,
Щоб про пари не забути.
Всі студентське братство
Вітаю в цей день!
Ваше головне багатство -
Молодість. Вчитися лінь
Теж іноді буває.
Тільки це - нічого.
Хто був студентом, той знає,
Як домогтися свого.
Нехай «хвостів» поменше буде,
Легкої сесії завжди!
І студент нехай не забуде
Це час ніколи!

Комментариев нет:

Отправить комментарий