пятница, 23 сентября 2016 г.

Красиві Визнання в Любові у віршах

Люблю безоглядно, люблю нерозважливо.
Люблю зсередини, нерозумно, підспудно.
Люблю нескінченно, в чомусь наївно,
Люблю і розпусна, і занадто невинно.
Люблю схвильоване, неймовірно,
Люблю тому, що ти просто улюблений.
Люблю обережно, люблю без побоювання,
Люблю так, як принца, з дівочої казки.
Люблю я захоплено, ніжно і солодко,
Люблю, тому що все в повному порядку.
Люблю спочатку, навічно, чудово
Люблю так глибинно, що навіть небезпечно.
Люблю непорушно, фундаментально,
Люблю одинично і феноменально.
Люблю я і лагідно, і грубувато,
Люблю, і любов'ю бескрайно багата.
Люблю гордовито, чутливо, млосно,
Люблю і напористо, і занадто скромно.
Люблю постійно, люблю безмежно,
Люблю плідно і моторошно смертельно.
Люблю остаточно і незмінно,
І ти мене любиш не менше, напевно...


Я люблю тебе, як небо любить вітер,
Так само ніжно, як хвиля морський пісок.
Без тебе мені в цьому світі сонця нема,
Без тебе все життя навскоси.


Скільки можна себе мучити,
Від пристрасті горя і курю -
Ніяк не наважуся сказати,
Як сильно тебе я люблю!


Миті втраченого дня
Нам не замінять вічного потягу
І нікому не потрібні слова
Не повернуть долі веленья
Хай буде все тихо і легко
Тече як можна безтурботно
І почуттів - чарівне кільце
Охоплює нас як можна нескінченно.


В пучину пристрасті безтурботної
Тебе з собою я веду,
І кажу тобі я ніжно,
Шепочу я тобі, що люблю.
Люблю тебе, і це правда,
Як можна брехати щодо любові.
Хочу скоріше тебе побачити,
І в світ кохання з тобою піти.




Я вас люблю. Листя мені тихо шепоче.
Я вас люблю. Мені вітер говорить.
Я вас люблю, і з кожним днем все міцніше.
Я вас люблю, хай бог мене простить.
Я вас люблю, і сонце яскравіше світить.
Я вас люблю, і радісніше жити.
Я вас люблю, і щиро, повірте.
Я вас люблю і не можу забути.


Я люблю тебе так, як ніхто на світі,
Я люблю тебе як ведмедика діти,
Я люблю тебе як сонце вітер,
Я люблю тебе більше всього на світі!


Чому поряд з тобою так тепло?
Тому що гріє світло душі твоєї.
Чому смієшся всім бідам на зло?
Тому що знаєш: буде все окей.
Чому тобі бажаю я любові?
Тому що нічого важливішого немає.
Радій, кохай, горі, живи,
І душі твоєї мене хай гріє світ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий