пятница, 23 сентября 2016 г.

Любовні Зізнання у віршах

Ти - ясний світло моєї душі.
Так ніжно я люблю тебе...
А ти?..
Скажи, ти любиш мене
Ось так само щиро, як я?


Дивлюся ліворуч - бачу тебе.
Дивлюся праворуч - бачу тебе.
Дивлюся на зірки - бачу тебе.
Дивлюся на землю - бачу тебе.
Я ЛЮБЛЮ ТЕБЕ!


З тобою поруч бути хочу я -
Завжди, скрізь і вдень і вночі...
Ти краще за всіх, ти просто чудо!
Ти подобаєшся мені дуже-дуже!


Визнання в любові - за межею нерозсудливості.
Красиві слова, мелодія душі.
Визнання в любові - велике мистецтво
Звучання двох сердець, готових згрішити.
Визнання в листі, нічна серенада,
Повітряний поцілунок, надісланий у відповідь.
Хто любить - від любові не вимагає нагороди.
Почуєш слово «так», або почуєш «ні».
Визнання в любові - тривога очікування
Божественних хвилин сплетення боязких рук.
Визнання в любові: і перше побачення,
І пристрасні слова, і звук поцілунку.
А кожен вірш любові - звичайно досконалість.
Написаний він душею, яка намагається співати.
Боріться за любов. Яке ж блаженство,
Запалити вогнище любові і згоріти на вогнищі!


Повір, що двічі два чотири,
Повір, що крутиться земля,
Повір, що є любов на світі,
Повір, що я люблю тебе!




У величезному місті мені холодно і пусто,
Як ніби життя зникла без сліду...
Та я весни ні крапельки не відчуваю
Хоча вона давно прийшла сюди.
У величезному місті людський вир
З ранку до вечора кипить, не затихає
А мені тебе, тебе, не дістає
Як повітря, як світла не вистачає!


Люблю тебе - люблю скрізь,
Люблю завжди - не важливо де!
Люблю і в холод, і в спеку,
Без тебе я не можу!
Любити тебе, зберігати тебе
Ніхто не зможе так, як я!


Люби!
Коли і сумно, і смішно.
Люби!
Коли не люблять, все одно.
Люби!
Хоч і коханим не кличуть.
Люби!
Любов твою зрозуміють.
Люби!
Своєму серцю накажи.
Люби!
Своєю любов'ю дорожи.
Люби!
Коли кругом добро і зло.
Люби!
І бути інакше не повинно!

Комментариев нет:

Отправить комментарий