среда, 28 сентября 2016 г.

Привітання з Днем Тетяни у віршах

Моя рідна, мила Танюшка!
Тебе цілую, міцно обіймаю!
Слова любові шепочу тобі на вушко!
У Тетянин день я щиро бажаю,
Щоб ти завжди була такою ж ніжною!
І щоб усмішка на твоєму обличчі сяяла!
Щоб зимою, навіть самій сніжній,
Моя любов тебе всюди зігрівала!


Немає зимою свята тепліше,
Хоч морози мінусом тріщать,
Нас закохані серця зігріють
Наших милих люблячих дівчат!
Дівчат по імені Танюша,
Немає добрішим, лагіднішим, ніжніше,
Хто хоч раз в їх пірнав душі,
Буде вічно згадувати про неї!


Сьогодні іменини у Танюшки!
Тетянин день - в народі кажуть.
Всі зібралися зараз твої подружки,
Щоб тебе одну лише вітати!
Рідна, від душі тобі бажаємо
Улюбленою бути і щиро любити!
Щоб був непотоплюваний корабель мрії!
І щоб легко на нього в житті було плисти!


Всіх на світі краще,
Знають друзі,
Тетянка-Танюша,
Радість моя.
Ти дуже гарна
І молода,
Будь такою, будь ласка,
Завжди!
Танін день прийшов,
Це добре!
Тані милої я кажу:
Таня, подпевай,
Свято відзначай.


Тетяна, мила Тетяна!
Ти ангел, посланий з небес!
Ти так красива і бажана,
Що я закохався, як молодик!
У Тетянин день бажаю пристрасно,
Щоб ангел твій тебе зберігав!
І будь завжди такою прекрасною,
Який тебе я покохав!


Тетянин день,Тетянин день,
Ще не радує бузок,
Ще у всю лежать сніги,
Ще за вікном завірюха,
Але січня вже пора
Готувати сани з двору.
І на престол поспішає лютий,
Пронизуючи свистом вітру даль.
Піди до Тетяни і скажи
Слова від серця, від душі,
Привітай її і побажай
Щасливих днів і довгих років,
Щоб радість била через край,
І збувся світ добрих прикмет.





Моя прекрасна Тетяна!
Я вірш складаю для тебе.
Ти наче острів в океані,
І світло у темряві ти для мене!
Я іменинний цей вечір
Хочу з тобою побути одній,
Хочу твої я слухати промови,
В очі дивитися! Мені не забути
Як ми з тобою зустрілися...
Була зима, і сніг кругом...
І ось тепер з тобою я щасливий,
З тобою все мені байдуже!
З днем Ангела, мій ангел світлий,
Мій світ очей і серця стук!
Ти будь мого... мого... нареченою!
Тобі кільце піднесу!


Тетянин День - на честь Святої прекрасною,
Зимонька вирішила людям дати,
І зібралися тут ми не марно,
Що б Тебе сьогодні вітати.
Таня, Танечка, улюблена Тетяна!
Вимовляємо побажання люблячи,
Адже в душі широкої немає недоліків
Все тільки для Тебе.
Сонце світить і сніжок танцює,
Вітерець приносить щастя в дім,
І мороз узорчік намалює,
Приховає всі печалі міцним льодом.
Радість хай у очах завжди сяє,
Серце смуток забуде назовсім
Вірна любов в душі витає,
І даруй завжди посмішку всім.
У Тетянин День Бог рукою святою,
Нехай благословить Тебе на століття,
Будь завжди такою красивою,
Дорогий наш, милий чоловік!

Комментариев нет:

Отправить комментарий