среда, 28 сентября 2016 г.

Привітання з Новим Роком Мами у віршах

Скоро старий рік зовсім розтане:
Ось останній листок календаря...
Матусю свою зараз привітаю,
Я віршик свій складав не даремно!
Ти на світі всіх добріше, мама!
Я тобі "спасибі" кажу!
Нехай не буде погляд зовсім втомленим,
Краще смійся, я тебе люблю!
За посмішки, строгість і за ласку,
І за теплі руки твої,
Нехай рік, що на порозі нашому
Принесе всім побільше любові!
А тобі, рідна моя мамо,
Щастя і здоров'я на роки!
Щоб ти ще молодша стала,
Хоч і так ти вічно молода!


З новим Роком мамуся привітати хочу!
І сказати: Бувай здорова, люба!
Ти мій ангел - на вушко я їй прошепочу!
Ти завжди мене оберігаєш!
Ти ночами не спиш, вдень в справах і бігах,
Для дітей ти себе не жалієш,
Так спасибі тобі, дорога за все,
Що ти з нами справлятися вмієш!
Не старей ніколи, будь здоровою, мамуль,
Хай у році новому буде удача!
Я тебе найбільше в житті люблю,
І прошу - ніколи не плач ти!


Сніжинка тане на долоньці,
Годинник дванадцять знову б'ють,
Рікою вино, в салатах ложки,
Сніг за вікном, в будинках - затишок.
До нас Новий рік знову приходить,
Нехай він принесе удачу!
Матусі , радість хай призводить
І днів веселих хоровод!


Здрастуй, мамо!
З Новим роком!
Мені хотілося б всерйоз,
Щоб спокій усім нам приніс
Стариган сивобородий,
Що зветься Дід Мороз!
Галасливі вщухнуть пристрасті,
І тривоги всі підуть!
Я тобі бажаю щастя
У наступаючому році!


Під цей сніг чарівний новорічний,
Під таїнство мерехтливих свічок,
У таку казкову ніч, сьогодні
Мені так хочеться побажати тобі:
Великого щастя, міцного здоров'я!
І нехай, як перш, твій затишний будинок
Наповнений буде щирою любов'ю,
І зігріває всіх своїм теплом!
Нехай Новий рік несе благополуччя
Достаток і злагода в сім'ї!
І нехай він подарує найкращі миті
Мій добрий ангел, матусю, тобі!


Мама, з новим роком, мила моя!
Стіл, салати, ялинка, свічки і коньяк!
Все готово до зустрічі - приходь скоріше,
Рік щасливий Новий, до матусі моєї!
Принеси їй щастя, не мішок - а три!
І побільше цукерок, краще асорті!
Молодість не треба, матуся і так
Всіх молодшим, гарнішим, як багато років тому!
Я тебе, матусю, більше всіх люблю!
Міцно поцілую, дай обійму!





Цієї ночі новорічної нехай мороз стукає у скло.
Я дарую тобі сьогодні усієї душі моїй тепло.
Щоб ти була здорова, не боліла б і надалі,
Я хочу добрим словом у цю ніч тебе зігріти.
Нехай вщухне віхола зла, понесе із собою біду.
Щоб жила ти приспівуючи в наступаючому році.


Матусю моя, з Новим Роком,
Чого б тобі побажати?
Нехай час йде своїм ходом
І не поспішає тікати,
Щоб щастя твоє не кінчалося,
Збулися б мрії наяву,
Щоб все у тебе виходило
У наступаючому новому році!

Комментариев нет:

Отправить комментарий