среда, 7 сентября 2016 г.

Наталі вітання на день ангела

Наташа, дівчинка моя,
На світі ти будь прекрасніше!
І я бажаю для тебе,
Щоб була посмішка ясної,

Щоб розквітала краса,
Щоб очі твої іскрилися,
Щоб заповітна мрія
Збулася. І радості з'явилися!

Відправити СМС
Наташа, мила, привіт, з рожденьем,
Дзвінки та привітання приймай,
Красива ти, весняного цвітіння,
Удачі! Волю смутку не давай!

Відправити СМС
День сьогодні солодкий
Торт з ранку печемо,
У Наташки свято,
Вітати йдемо!

Відправити СМС
Таких як ти - їх дуже мало!
По-перше, ти чудова подруга,
Вже давно ми дружимо, все бувало...
І радість зустрічей і отношеньях завірюха.

Але, Наташа, все одно ми разом!
У твій день народження я бажаю щастя,
Щоб життя було однією чудовою піснею
І обходили всі негоди!

Відправити СМС
Сьогодні настали іменини
У найкращої дівчини – Наталки!
І я тебе, красуне, вітаю,
Любові тобі й радості бажаю.

Нехай багато-багато щастя в цьому житті чекає,
Нехай господь мріям тебе везе.
Нехай у тебе збуваються мрії,
Щоб була гарною самій ти!

Відправити СМС
День ангела Наташы настав.
Бажаю я тобі змінитися,
Бажаю багато радості і сил,
Нехай тільки все хороше станеться.

Бажаю я сумніву не знати,
Мріям твоїм загадковим збуватися,
Улюблених шанувати і поважати близьких,
Друзів любити і з ними залишатися!

Відправити СМС
Такою красивою, Наташа,
Будеш ти завжди!
І в цей День народження,
Ну, і, звичайно, рік потому!

І через десять років,
І навіть через тридцять,
Не будеш ти знати бід,
А будеш співати і веселитися!

Відправити СМС
Привітати наталю з днем народження
Від душі сьогодні ми хочемо.
Вам бажаємо вічного везіння,
Щиро сьогодні говоримо:

Ви прекрасні, так нехай з роками
Розквітає ваша краса,
І за всіма добрими справами
Нехай любов ховається завжди!

Відправити СМС
Подружка, вітаю з Днем народження!
Бажаю багато щастя і любові,
І в житті нехай щасливі миті
Тебе, Наташо, чекають попереду!

Відправити СМС
Наташа, ти вірна подруга,
Ти чудова дружина і мати,
Не змогли б з тобою один без одного
Ми на світі щастя відшукати!

Я тобі, кохана, бажаю,
Щоб не сумувала ніколи!
Я тебе сьогодні вітаю.
Будь щасливою, мила, завжди!

Відправити СМС
Вітальна відкритка з днем ангела Наталки

Комментариев нет:

Отправить комментарий