суббота, 18 ноября 2023 г.

Новорічні вітання 2024

 Тип вітання: SMS, у прозі, у віршах, усі

З новим роком, з Новим роком!

Нехай здоров'я входить до будинку,

Нехай мороз легкою рукою

Розкинути щастя в ньому!


Нехай він буде сповнений сміху

І любов і доброта,

Так що турбота не перешкоджає

Процвітання, мир, краса!


Казка у дверях постукає

Сніг впаде на землю,

Чудо нарешті відбудеться

І настане Новий рік.


Нехай він буде добрим, теплим,

Нехай світло згинає щастя,

Нехай у ньому буде багато ДБЖ,

Багато радості, перемоги!


Сміх, любов, успіх, удача

Нехай Діда Мороза дає

Долари, крім того,

І букет із сотень троянд!


Нехай свято буде веселим

Радість днів і солодкості до мрій,

Привіт, тепло, удача!

З новим роком! Щастя вам!


З новим роком! Нехай новий рік принесе багато нових досягнень, міцного здоров’я та любові, нехай план здійсниться. Нехай кожен будинок буде наповнений щастям і добротою. Травень натхнення та любов роблять життя яскравішим і яскравішим. Нехай рік вийде яскравим, приносячи багато позитивних емоцій, здоров'я, процвітання та посмішок на обличчі родичів та друзів. Нехай джерело добра і тепла у вашій душі зігріває вас і ваше оточення. З новим роком!


Більше вітання в прозі →

Новий рік - це чарівне свято

День чудес та урочистостей.

Бажаємо у вашому домі

Чаша завжди повна!


Приходить час казок

Нехай чудеса гори будуть

Бажаємо тобі багато щастя

Света, Міра і добре!


У ніч магії на ялинці

Ми переконаємось, як завжди,

Щоб усі були здоровими

І їх люблять назавжди!


Нехай це свято приносить

Все, що дуже багато в житті означає!

Я бажаю в яскравому Новому році

Гарне здоров'я та удача!


Нехай веселий сміх звучить

І серце - наповнює щастя,

Зрештою, Санта Клаус здійснить

Все, що хоче ваша душа!


Нехай диво трапиться в Новому році -

Світло загоряться під душем

І цілий рік у вас не буде

Ні горе, ні туги.


Нехай ялинка з яскравою зіркою

Він принесе удачу у ваш будинок

Любов і міцне здоров'я.

Нехай рік буде казково пощастило.


Під бійкою курантів, зробіть

Ваші заповітні мрії

І нехай ваш будинок швидко впустить

Рік радості та доброти.


Нехай рік, що виїжджає з ним

Проблеми, недуги, негода,

І нове - здоров'я та радість приносять

Любов - це добра і участь!


Чудеса нового року, добра, магія,

Комфорт, сімейне щастя,

Посмішки, веселощі, процвітання, тепло,

Не знаю жодних проблем чи нещасть.


Нехай новорічні вогні

Підніме настрій.

Нехай вони впевнено входять до будинку

Відчуття та удача!


Здоров'я сильної родини

І всілякі досягнення.

І в ніч магічного досягнення

Бажання виконання!


Любов, добро і краса,

Успіх і подарунки!

І нехай рік буде щасливим -

Багатий, добрий, яскравий!


Щасливого Нового року,

Я бажаю тепла в моїй душі

Мати затишок вдома,

Море солодких хвилин!


Так що удача посміхається

І мрія - бути втіленим

Всі примхи були виконані

Щастя та сюрпризи чекали!


Вітаю з Новим роком

І я бажаю тобі доброго

Багато грошей, позитивні

І сімейне тепло.


Нехай це буде успішним на рік,

Це принесе багато щастя.

Нехай всі бажання втілюють

Цей славний Новий рік.


Нехай щастя впаде йому в руки

І, як сніжинка, не тануть.

Нехай це здійсниться на новому році

Все, про що мріє душа!


Здоров'я буде, любов,

Все інше досягається.

І що веде кров до людей,

Нехай це проходить повз назавжди!


Побажання на поздоровчій листівці з Новим роком 2024

Комментариев нет:

Отправить комментарий