среда, 25 января 2017 г.

Побажання на день святого Валентина, вірші - Валентинки

Проллються щастям
Зоряні дощі -
Ти лише надійся,
Вір, люби і чекай.

Буду повік, душею сникая,
Згадувати тебе з тугою,
Тому що ти - така!
Тому що я -такий!



Пройдуть роки. І хвилі будуть мчати.
В імлі, як птахи, сховається любов,
І я скажу: «яке все-таки щастя,
Що на одній планеті я з тобою».



А я для зла невразлива -
Хвороби, роки, навіть смерть,
Всі камені - повз, кулі - повз,
Не потонути мені, не згоріти.
Все це тому, що поруч
Стоїть і береже мене
Твоя любов - моя відрада,
Моя захисна броня.
І мені інший броні не потрібно,
І свято - кожен будній день.
Але, без тебе я безоружна
І беззахисна, як мішень.



Нехай радістю твої очі іскряться,
Посмішка ніколи не сходить з губ.
Умій, коли і важко розсміятися,
Посмішкою погасити будь-яку недугу.
Умій любити і чекати, і вірить людям,
Ні злості, ні користі не тая,
Умій дихати вільно, на повні груди,
І щастя, вір, не омине тебе.



Зі святом закоханих
Поспішаю привітати Вас.
Побільше посміхатися
Вас в цей день прошу.



Нехай шумить розлуки негода,
Не буває у світі міцніше уз -
У палаці любові сама природа
Благословила вічний наш союз.



Улюблених очей безмежні озера,
Весела вдача, іскристий добрий сміх,
Посмішка світла... Безперечно,
Для мене завжди ти краще за всіх!
Бажаю, випивши келих до дна,
Щоб ти пройшов життя без перешкод.
Щоб любов навік була од\на,
Щоб другом був вірним тобі успіх!
Відкритка на День всіх закоханих

Комментариев нет:

Отправить комментарий