четверг, 26 января 2017 г.

SMS Привітання з Днем Святого Валентина Дівчині у віршах

Нехай любов накриє з головою,
Почуття захлиснуть сповна
І в це свято закоханих
Нехай ти будеш не одна!


Кохана, бажана моя,
З днем всіх закоханих вітаю.
Ти більше всіх мені дорога,
Любити тебе одну я обіцяю.


Вітаю з 14 Лютого!
І нехай цей день в променях сяючи,
В життя втілить твої мрії,
Я щиро тобі бажаю
Квітів, любові та краси!


Тебе, кохана, сьогодні вітаю
З Днем Валентина, і серцево я бажаю
Щоб душа твоя не знала горя,
І ти купалася в море щастя!


Зі святом закоханих вітаю,
Великого щастя від душі бажаю.
І я пишу зараз всерйоз:
Нехай мільйони червоних троянд
Лежать на всьому твоєму шляху,
Що збираєшся пройти!


Не живи понуро,
Не шкодуй, що було,
Не гадай, що буде,
Бережи, що є!
І хай щастя супутником
Залишиться на століття,
А поруч завжди буде
Кохана людина!


В День Святого Валентина,
Вітаю, я люблячи!
Будь прекрасна і кохана,
Все, що хочеш-для тебе!


У день Святого Валентина спалахнула зірка,
Я в любові тобі зізнався – раз і назавжди!
Нехай інший тобі подарує ніжні квіти,
Про кохання про нашу знаємо тільки я і ти...


День закоханих – це класно,
Це мило і чудово,
З днем закоханих моя радість
Моя лапа, моя насолода!


Кричу на весь Всесвіт: «Люблю!»
І з Днем святого Валентина вітаю.
Тобою лише одною я дихаю
І життя без тебе не уявляю!


Нехай, мов крижинка на долоньці,
Розтане зимова втома!
Нехай День святого Валентина
Подарує щастя, сміх і радість!


Мою улюблену одну
Не можна ні з ким порівняти.
В очі їй знову загляну –
Побачу – не любити
Тебе, красуня, не можна.
Квіти тобі дарую.
І в день особливий лютого
«Люблю» я повторю.


Нехай День святого Валентина
Подарує радісну зустріч,
Квіти і милі сюрпризи,
Приємний, романтичний вечір!


Не треба слів. Не треба. Помовч!
Слова відносить вітер, їх забудеш.
Про щастя, про любов ти не кричи,
Прийшли мені валентинку —
Я зрозумію, що любиш.


День Святого Валентина,
Свято для закоханих.
Будь прекрасна і кохана,
Щастям обдарованої.
І дарую тобі квіти,
Щоб збулися всі мрії.


Немає нікого прекрасніше –
Я переконуюся знову.
Немає нічого небезпечніше,
Чим пристрасна любов!
Але в свято Валентина
Любов важливіше всього!
Ось головна причина
Для щастя твого!


Сьогодні свято
День закоханих!
І ллється музика для нас!
Закружи мене в пристрасному танго
Адже немає щасливіше нас зараз!





У День святого Валентина
Будь красива, як Мальвіна,
Щоб закохався Буратіно,
Артемон водив в кіно,
І вірші писав П'єро.


Весь світ мені бачиться зовсім іншим,
І став щасливим кожен день і мить,
З тих пір, як те, що було «я» і «ти»,
У день всіх закоханих перетворилося в «ми».


Мені дарує радість святий Валентин,
Що на землі тепер я не один!
Щасливий я, що полюбив тебе,
І пишаюся, що покохала ти мене.


В життя особисте, інтимне
Займає левову частку...
З Днем святого Валентина
Вітаю я кохану!


Ти - мій світлий янголятко,
І люблю тебе я дуже.
Щасливий я, що ти зі мною,
Міцніє наша нехай любов.
У День Святого Валентина
Назву тебе «коханої»,
І скажу я знов і знов,
Що я дихаю лише тобою!


Ти для мене, як дитина,
Чесно тобі кажу:
Мій беззахисне кошеня,
Тільки тебе я люблю!
У день всіх закоханих бажаю
З кожним днем гарнішати,
Пам'ятай, що я обожнюю,
В очі рідні дивитися!


З днем закоханих, дорога!
Ніяких перешкод не знаючи,
Я вже до тебе лечу
І хочу обійняти тебе!


Нехай день закоханих осяє
Твоє обличчя чарівним світлом,
Моєю любов'ю обдарує,
І ти прокинься в променях світанку!
Прокинься, щоб щастя відчути,
Щоб життя радіти сміливо,
Завжди тебе одну любити –
Я знаю, краще ні уділу!


Хай в День святого Валентина
Проллються щастям, зоряні дощі.
Так будь же щаслива, кохана!
Надійся, вір, люби і чекай.
Листівка коханій на День святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий