среда, 25 января 2017 г.

Вітання з днем всіх закоханих

Знову набувши собі кумира,
Дивлюся і в профіль, і в анфас,
І все б з Вас, мій ангел милий,
Я не зводила закоханих очей.
Нехай залишуся без відповіді,
Але, доживаючи тлінний повік,
Все буду пам'ятати: у світі десь
Живе хороший чоловік!..



Улюблена бажана моя,
З днем всіх закоханих вітаю я
Тебе: ти більше всіх мені дорога,
Кохані немає, не буде ніколи.



Вся наша життя подібна до каравану,
Любов бреде крізь бурі й дощі.
Ми шукаємо світло любові, а нам обіцяють обмани
Мерехтливі зірки попереду.
Нехай в нас почуття спалахують рано,
Нехай панує надія над бідою.
І ту зірку – нещастя караванів,
Не сплутати б нам з ранковою зорею.



Кажуть, що у лебедя
Існує закон:
Помирає кохана,
Помирає і він.
Крила складе і падає
З блакитної висоти,
Якщо сильно полюбиш –
Так поступиш і ти!



Ти досконала і прекрасна,
І жіночна, як ніжний промінь.
Ти як зірка, як сновиденье.
Твій ніжний запах п'янить,
І почуттів невідомих хвилювання
То до бурхливої пристрасті закликає,
У безодню космосу тягне.



Люблю тебе як зірку - небо,
Люблю тебе як сонце промінь.
І як би далеко ми не були -
Ти мені сяєш спекотно з-за хмар.



Хто під зіркою счастливою народжений,
Пишається славою, титулом і владою.
А я долею скромною нагороджений,
І для мене любов - джерело щастя...
Воєначальник, улюбленець перемог,
В останньому бою терпить поразку -
І всіх його заслуг втрачений слід,
Його доля - опала і забуття.
Але немає загрози титулів моїм
Довічним: любив, люблю, любимо.
Оригінальна листівка з Днем святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий