среда, 25 января 2017 г.

Привітання на День Святого Валентина

Тобі, мій милий, ніжний друг.
Рідний, коханий мій чоловік,
Хочу я щастя побажати,
Дякую від душі сказати
За захопленість, доброту,
Терпимість, силу, красу,
За твій характер непростий,
І за наш сімейний спокій!
Я Хочу випити за тебе,
За те, що ти знайшов мене.
В тобі, прекрасний лицар мій,
Я потонула з головою!



Кохана, тобі дарую я букет червоних троянд,
Нехай краса твоя живе сто років.
Твій голос і очі твої сповнені любові і ніжності,
І пасмо волосся твоїх чарівних
Подібна хмарах небесних.
Тобі від серця я бажаю
Завжди такою бути, не старіти,
Цвісти і бути завжди щасливою,
Здоровою, радісною і надалі.



Хочу, щоб ти була красива
Душею і виглядом завжди,
Щоб нам розлука не загрожувала,
Не розділила нас біда,
Від гіркої ревнощів хранима,
Хочу, щоб ти була добра,
З кривдою непримиренна,
Як холоднеча з полум'ям багаття
Все життя віддам я за тебе,
Любов моя, ти - досконалість!
Ти між людей царішь цілком,
Я піднімаю свій келих
За твоє щастя, за тебе,
Щоб завжди твоя любов до мене,
Як троянда, пломеніла!



Миті втраченого дня
Нам не замінять вічного потягу
І нікому не потрібні слова
Не повернуть долі веленья
Хай буде все тихо і легко
Тече як можна безтурботно
І почуттів - чарівне кільце
Охоплює нас як можна нескінченно.



Бажаю, щоб сонце тобі посміхалося,
Щоб молодість твоя цвіла,
Щоб тільки хороше в житті траплялося -
Будь завжди щаслива!



Мій милий, ніжний, дорогий,
Мій найкращий і улюблений!
Мій ласкавий, такий рідний
І в житті так необхідний!
Дозволь сказати тобі, що я
Теплом душі твоїй зігріта,
І зірочка любові, горя,
Життя осяває дивним світлом!



Долю дякую,
Що багато років тому,
Як ясну зорю,
Твій подарувала погляд!
Нехай холод за вікном,
Але якщо поруч ти,
Будь теплішає будинок,
В снігу цвітуть квіти.
Листівка до Дня Св. Валентина - Я тебе кохаю

Комментариев нет:

Отправить комментарий