четверг, 26 ноября 2020 г.

Новорічні побажання чоловікові 2021

 У Новий рік я чоловікові побажати

Так хочу здоров'я і удачі,

Щоб не доводилося сумувати,

Щоб ставав лише багатшими!

  

Я чоловікові радості бажаю

У день новорічний всією душею,

Тебе сьогодні поздоровляю,

Нехай успіх прийде великий!

  

В Новий Рік 2021

Пожеланья прийми від дружини:

Буде фортуна тобі посміхатися,

Будь весь час на гребені хвилі!


Море сонця, любові і удачі

Принесе наступний рік!

Я люблю тебе дуже - а значить,

Неодмінно тобі пощастить!

  

Новий рік 2021

У наші двері сьогодні постукав,

Я бажаю чоловікові посміхатися,

Мій улюблений - вище всіх похвал!


Нехай твоє здоров'я не підводить,

Радості, терпіння і сил,

Нехай удача життям верховодить,

Щоб ти щасливим самим був!

З наступаючим Новим Роком 2021 - листівка

Комментариев нет:

Отправить комментарий