четверг, 26 ноября 2020 г.

Незвичайні привітання з Новим роком 2021 в стилі відомих російських поетів

 Володимир

Маяковський

Товариші користувачі!

Слухайте клич!

Хороші люди і бяки!

Живіть як Ленін Володимир Ілліч!

Хоч рік не його,

а собаки.

І першого, вранці,

в тяжкому бою,

на сонці дивлячись, як на лампу,

похмілля підставте-ка

фігу свою! ..

І, користуючись нагодою, Трампу ...

Сергій Єсєнін

Ах що за рік! Веселий рік!

Як в юності, однак,

Сидить і мерзне біля воріт

Якась собака.

Вона аж ніяк не поганий гість -

Нехай боки сиві,

Зате в зубах її не кість,

А роки молоді.

І стане легше і тепліше,

Особливо в негоду,

Коль двері відкрити і поряд з нею

Погавкати на погоду.

Олександр Пушкін

Я помню чудное похмілля! ..

Як мало не помер рік тому.

І настрій не дуель ...

І холоне душа мат ...

Чи не відкривався ліве очко.

Потім до мене з'явилася ти

І принесла розсіл і тазик,

Угадавши мої мрії.

І ось знову перед народом

Хочу, стримавши всі ту ж швидкість,

Тебе привітати з Новим роком! ..

Поки я в силах говорити.

Микола Некрасов

Бажаю, щоб в цю морозну пору

У машині своєї не зламався двигун.

Справи нехай йдуть виключно в гору.

Кар'єрного росту. І грошей - мішок.

Нехай дітлахи не знають проблеми

І пам'ятають тебе, у кого не спитай,

Даючи розгадку відомої поеми

Про те, кому жити добре на Русі.

І нехай цей рік, так вже вийшло, собачий

Від будь-яких негараздів охороняє твій будинок.

Міцніше здоров'я! Побільше удачі!

І щоб тебе не побили батогом! ..

Володимир Висоцький

Я не люблю, коли не вітав,

Хоча і на порозі Новий рік.

Коли багатств один одному не бажають

І не їдять з ікрою бутерброд.

Я не люблю, коли наполовину

Стакан з вином ігристим Недопіла.

Або коли не ріжуть буженину,

І старий друг привітати не дзвонить.

Бажаю вам дійти до самої суті

І щастя розгледіти своє наскрізь.

І щоб все, про що вам скаже Путін,

На зло ворогам коли-небудь збулося.

Корній Чуковський

Я бажаю, щоб сало

Зі столу на Новий рік

Від гостей не втекло

За диван або комод.

Щоб шампанське з усмішкою

Чи не залізло під килим.

І щоб вашу олівьешку

Ворог не упер.

І щоб він в запалі паяльник,

Посміхаючись, не включав.

І щоб вранці умивальник

Головою не качав.

Роберт Рождественський

По ящику крутять шалених зірок -

Від пісень їх нудно і туго.

Тобі я скажу невигадливий тост -

Давай-ка махнемо один за одного.

Доводиться жити нам у важкій боротьбі -

То сонце, то вітер, то хуртовина.

Я все, чого хочеш, бажаю тобі ...

І вип'ємо вже один за одного.

За ніжність і пам'ять ... І наш рок-н-рол ...

За запах липневого луки ...

Окремо за наш автопром і футбол ...

І пару ковтків один за одного.

Побажання на листівці з Новим Роком 2021 на українській мові

Комментариев нет:

Отправить комментарий