понедельник, 15 августа 2016 г.

Привітання Анжеліці з Днем Народження в віршах

Ти нас з дитячих років красою восхищаешь,
Вниманьем рідних ти оточена,
Ми любимо тебе і ти це знаєш!
Анжеликаа, ти як конвалії ніжна!
Бажаємо тобі в день народження удачі,
Перемог сліпучих, море любові,
Щоб з легкістю все вирішувалися завдання,
З усмішки твої починалися б дні!


Анжеліку привітати з днем народження
Від душі сьогодні ми хочемо.
Вам бажаємо вічного везіння,
Щиро сьогодні говоримо:
Ви прекрасні, так нехай з роками
Розквітає ваша краса,
І за всіма добрими справами
Нехай любов ховається завжди!


Анжеліка, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


У свій День Народження, Анжеліка,
Прошу мій скромний вірш прийми!
Бажаю я в кар'єрі зростання,
В душі лише полум'яної любові!
Хай сонце в будинку світить частіше,
Щоб місця не було для хмар,
Щоб навіть у складних ситуаціях
Тобі світил надії промінь!
Нехай дружба буде тільки міцною,
І муза поряд живе,
І нехай від щастя, наче птах,
Твоя душа завжди співає!




Анжеліка, ти - головне в моєму житті,
Улюблена дівчинка рідна!
Бути самою щасливою, і багато друзів
Тобі в день народження бажаю!
Ти радій сонцю, счастливою будь,
Удачі тобі і успіху!
Про різні сумніви ти позабудь -
Проблеми вирішуються сміхом!


Анжеліка, бажаємо багато щастя,
Йди по життю гордо, сміливо!
Ми точно знаємо, що з будь-якою проблемою,
Завжди ти зможеш впоратися вміло!
У твій День народження ми тобі бажаємо,
Щоб у тебе все в житті виходило!
Щоб ти кохала і була коханою!
І ніколи, ні в чому не сумнівалася!


Прекрасні свят миті,
Але це свято - самий кращий!
У Анжеліки - день народження!
І ми сьогодні їй бажаємо:
Нехай над тобою хмари тануть.
Душа нехай ніколи не плаче.
І нехай тебе завжди пестять
Любов і вічна удача!


Анжеліка, бажаю удачі без міри,
Щоб ти залишалася такою щасливою!
Щоб вірила в добрі тільки прикмети,
Любов щоб поруч крокувала з тобою!
Друзів чудових, щастя земного,
Кохання ж навпаки зовсім неземної!
Щоб всі пожеланья до кожного слова
Збулися для тебе з усією повнотою!

Комментариев нет:

Отправить комментарий