воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Тітки в віршах

"Поздоровлення тітці з днем народження"


Я люблю з тобою, тітка, бувати,
Розмовляти і багато реготати!
І поради від тебе отримувати,
Як мені правильно в житті надходити!
А сьогодні вітаю тебе,
Побажаю – ні єдиного дня
Не засмучуватися, радісно жити,
Веселитися і завжди зі мною дружити!


Бажаю тітці бути щасливою,
Завжди усміхненою, красивою.
І, як племінник, всією душею,
Бажаю в свято я такий,
Щоб ти завжди, завжди цвіла,
І бути довольною могла –
Щоб вдавалася життя твоє,
І були вірні друзі!


"Вітання з днем народження тітки"


Тобі, дорога моя тітка:
Світла і щастя,
Посмішки фортуни,
Нехай тонко звучать
Душевні струни!
Любові справжньої,
Великий і п'янкою,
Вічною і юної,
Трохи безрозсудною!


Дорога моя тітонька!
Вітаю Вас з Днем народження!
Хочу побажати Вам радості
І гарного настрою!
Щоб в родині у Вас були тиша та гладь,
Щоб годинку був кожен день мріяти.
Щоб жили Ви у сні красивому,
І щоб були Ви кожен день щасливим.


Нехай все буде добре в домі,
Нехай приходять гості – крім
Печалей і негоди –
Нехай буде багато щастя!
Не хворіти Вам, тітко, не старіти,
Радіти життю і дивитися,
Як підростають онуки –
Вам буде не до нудьги!


Тітка, вам пишу вірші -
З днем народження, рідна!
Вас вітає
Ваш племінник від душі!
Нехай ваше життя прагне
У висоту, де чекає мрія,
Будьте щасливі, рідна!
Дай Бог моря вам добра!


Ну і що, що позаду
Прожитих багато років?
Не вважай їх, погляньте:
Знову прийшов світанок,
Попереду ще так багато
Череди і зим і літ,
Ще не раз прийде весна,
Ще ти, тітко, сповнена сил!
Живи спокійно, посміхайся
І просто насолоджуйся життям!


Бажаю бути улюбленої ТІТКИ
І романтичною, і практичною!
Великих успіхів на роботі!
Великого щастя в особистому житті!
Бажаю святкової погоди!
Бажаю сонячного світла!
Будь останнім «пискам» моди
Завжди з «голочки» одягнена!
Нехай ніколи не стомлюють
Прибирання, прання, варіння, смаження!
Нехай приємно дивують
Всі привітання та подарунки!


Тітка, тьотя, вся в турботах
Про сім'ї і домі!
Хоч сьогодні відпочинь
Від своєї вічної метушні!
У тебе сьогодні свято,
Побажань тобі різних
Ми наговорим!
Щоб ти була здорова,
Щоб радувала знову
Нас своєю посмішкою
І тихим добрим словом!


Я думаю, в цей день просто
Ніхто зі мною сперечатися не стане
Про те, що сім'я – це острів,
Що пов'язаний з іншими мостами.
Хочу побажати я Вам, тітонько,
Такий же і надалі залишатися!
Мене, як завжди, ви зрозумієте,
Підтримайте. Зі святом Вас!


Сьогодні наша тіточка
Святкує народження!
Вітають тітоньку
Всі без винятку.
Їй в яскравих коробках
Всі несуть подарунки,
Міцно обіймають,
Багато чого бажають.
Ну, а ми для тітоньки
Скажімо такий тост:
Добре нам, тітонько,
Поряд з тобою!


До когось із Бразилії
Приїжджають тітки.
Ну, а у нас ідилія –
Ви живете поряд!
Сьогодні в День народження
Вас бачити дуже раді!
Прийміть вітання,
Захватів канонади!
Бажаємо щастя довгого,
Багатства і посмішок.
Щоб легко давалося все –
Без смутку і помилок!


Ти не ховаєш волосся сиве,
Але вони як і раніше густі,
І очі твої великі
Дивляться весело і молодо!
Ти, тітонько, не чоловік, а золото!
Ми сповнені до тебе любов'ю!
Лише б ти була здорова
І посміхатися нам готова!


Вам пишу я — найулюбленішою тітки:
З днем народження привітати хочу.
Ви, сподіваюся, все це прочитаєте,
Що за допомогою рими строчу.
Тітка! З нами ви завжди незримо,
Хоч давно вас поблизу немає!...
Тому, що ви всіма улюблені —
Всім несете тепло, ласку, світло!
Бажаю Вам років сто щоб зустрічали
День народження ще, Новий рік,
У щастя! Викиньте, тітка, смутку!
І здоров'я — без бід і негараздів!




Привіт, здоров'я, дорога тітка!
Поспішаємо ми до Вас, вже в дорозі,
Завжди в усіх у великій пошані!
За честь вважаємо до Вас зайти!
Хоча, іноді, і сувора,
Але найбільше ласкавості, сміху,
Бажаємо успіхів,
Всім нам ти дуже дорога.


Залиш життєві турботи –
Сьогодні свято твій!
Всю переробила роботу –
Так відпочинь душею!
А ми тобі скажемо,
Як ми любимо тебе,
Як цінуємо, дуже поважаємо
Тривожимося, люблячи.
Ти почекай, не квапся –
Ще не все сказала життя,
І попереду є ще радості,
І далеко ще до старості!


Улюблена тітка,
Навіщо сльози ллєте?
Прийшли з Днем народження
Вас вітати!
Адже найголовніше —
Те, що Ви — славна,
І краще за Вас, тьотю,
Ніде не знайти!
Ми Вас вітаємо,
І щастя бажаємо,
І цей подарунок
Просимо Вас прийняти!
Щоб славно Ви жили,
Довіку не тужили,
Щоб дядько вас довго
Хотів цілувати!


Ви завжди вірили
У людей і добро,
І це Вам щастя
Життя принесло!
Немає палат кам'яних,
Злата-срібла –
Зате Вас люблять люди,
І душа чиста!
Спасибі Вам за те,
Що Ви на світі є!
Знати Вас, поруч жити –
Велика честь!
Будьте здорові
Спокійні, веселі –
Ми завжди допоможемо:
Вас любимо ми!


Всіх компаній прикраса
У нашому і чужому краю...
Вітаю з днем народження
Тітку милу мою!
Нарівні близька мені з мамою,
Слід залишила в долі.
Прегарній життям самою
Я бажаю жити тобі!


З Днем народження, дорога тітка!
Від мене всього лише пара рядків:
Щастя, здоров'я, успіхів у роботі
І ще — цей ось мій віршик.
Щоб все у вас було гаразд,
Будинок як будинок і, природно, в будинку.
Все цвіло, наливалося на грядці,
На вікні і на вашому балконі.
Дорога тітка, з Днем народження!
Сотню раз всього-всього бажаю.
Бадьорість духу, сил і настроенья!
Вас люблю і міцно обіймаю.


Тітку ніжно вітаємо,
Краси такої бажаємо,
Щоб чоловіки від тебе
Всі сходили з розуму!
Щоб ти була чиста,
Та світилася доброта,
В кожному погляді, в кожному справі,
Щоб ти тільки молодела!

Комментариев нет:

Отправить комментарий